"Książka pod tytułem" tom 1 i 2- moja opinia

lipca 04, 2015

Chyba każdemu już jest znana "książka pod tytułem"  ja mam aż dwie takie książki tom 1 i tom 2. Dzisiaj napisze swoją recenzje tych dwóch  ksiażek i moją opinie. Jakiś czas temu pojawiła się na rynku ta oto książka napisana przez Roberta Trojanowskiego.Książka odniosła wielki sukces tak jak np "zniszcz ten dziennik" lub "to nie książka"

Książka z zewnątrz jest bardzo oryginalnie i jest dobrze wykonana. W wewnątrz czekają na nas różne  kreatywne i pomysłowe zadania. 
 Do książki nie potrzebne jest wi-fi. Wystarczy tylko długopis nożyczki kredki i klej. Uwierzcie mi, że ta książka bardzo wciąga. Pierwszy tom był moim zdaniem książką-internetem a drugi to po prostu gra. A koniec obu tomów jest bardzo zaskakujący i pomysłowy! 
Mi osobiście najbardziej podobały mi się zadania w których mogłam coś wyciąć lub wkleić uwielbiam to !
Podsumowując:  Książka moim zdaniem jest lepsza niż "zniszcz ten dziennik lub "to nie książka". Cieszę się że mam aż dwa tomy bo zadania mi wystarczą na całe wakacje a nawet dłużej. Polecam tą ksiażke na zabicie nudy.

Porównanie: tom 1 i tom 2 moim zdaniem oba tomy są genialne gdybym miała wybierać, który tom lepszy nie mogłabym wskazać którego, wybrałam bym oba tomy.
 Po prostu jestem zachwycona tymi dwoma książkami ! Polecam wam !

43 komentarzy

  1. A mnie jakoś nie ruszają książki tego typu. Kompletnie. Ale moja siostra się w to bawi i bardzo chwali.

    >> beauty bevst << KONKURS klik klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie jakoś nie ciągnie do tego typu zajęć, ale fajnie że książki sprawdziły się u Ciebie. Brzmi ciekawej niż "Zniszcz ten dziennik" ;)
    pozdrawiam, megmegann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te książki
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo osób poleca tę książkę chyba muszę zakupić!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam oba tomy. Jest świetna :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba pójde sobie taką ksiązeczkę kupić :)
    Pozdrawiam!
    Zapraszam do mnie, będzie mi miło jeżeli coś po sobie zostawisz http://lifebypaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Który tom twoim zdaniem jest lepszy? :D
    thisismydream-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałam w poscie " tom 1 do tom 2 moim zdaniem oba tomy są genialne gdybym miała wybierać który tom lepszy nie mogłabym wskazać którego, wybrałam bym oba tomy."

      Usuń
  8. Ale świetna ;d
    wspolna obs ? ja juz obserwuje licze na rew :) paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie tą książkę ♥

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam ani "Zniszcz ten dziennik", ani "To nie książka", ani "Książka pod tytułem", ale zamierzam sobie kupić "Zniszcz ten dziennik", ponieważ zapowiada się naprawdę ciekawie. Nad "Książką pod tytułem" jeszcze myślę :)

    http://emiemaila.blogspot.com/2015/07/choies-wishlist.html
    Klikniecie w trzy linki w tym poście? Proszę <3 To wiele dla mnie znaczy.
    W zamian mogę dać obserwację i kilka szczerych komentarzy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak szczerze to zamiast bawić się z taka ksiażką wole poczytać :)

    zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie mam książki pod tytułem, ale często nudzi mi się takie coś po 2 tygodniach :( Wolę wydać pieniądze na coś co mi się bardziej przyda, np. ciuchy :) Pozdrawiam :3
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pierwszy tom i bardzo lubię tą 'książkę' :)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  14. miłej zabawy przy wypełnianiu ksiązki! ;)

    I zapraszam Cię na giveaway, wygrywają aż 3 osoby ;)
    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  15. super! :) nie mam tej książki, ale zachęciłaś mnie do rozważenia jej zakupu! :)
    pozdrawiam serdecznie! :)

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna musi być! :)
    Wiele o niek slyszalam
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio zastanawiałam sie nad nia, ale zrezygnowałam bo mam słomiany zapał do takich rzeczy:) wydaje mi sie ze jeszcze pomyśle nad jej kupnem
    http://olily-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna sprawa :)

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Te książki wydają się naprawdę ciekawe i czuję, że mogłabym się nieźle ubawić rozwiązując te zadania... Choć muszę przyznać, że takie 'lektury' mnie zbytnio nie pociągają.
    Pozdrawiam ;))
    http://nossoparaiiso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta książka jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem, czy miałbym dość cierpliwości do tego typu książek :D Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam za bardzo za takimi ksiazkami ale ciekawie ją przedstawialas i chyba pomyślę nad kupnem :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie książki, jednakże nie kupuję ich ponieważ nad zwyczajniej w świecie nie mam czasu jej zrobić :)

    Blog Mel ->KLIK Zapraszam do zaobserwowania bloga aby być na bieżąco z nowymi postami! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałbym mieć tą książek ! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez bym chciała miec taką książke :)

      Usuń
  25. słyszałam już o tej książce, wydaje się ciekawa, ale to wciąż nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna recenzja :) Ja posiadam I tom i jestem w niej zakochana :D
    Dziękuję za komentarz u mnie i zapraszam ponownie♥ Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna ta książka, ale ja bym nie miała czasu jej robic :/

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Osobiście ta książka nie robi na mnie wielkiego wrażenia. Ktoś po prostu chce z tego zrobić drugi Wreck this journal ale fenomenu z tego nie będzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Również uważam, że ta książka jest lepsza od dziennika :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie widziałam jeszcze nigdzie tej książki, jest rewelcyjna, tez muszę ją mieć :)
    zapraszam do mnie http://ka3iafashion.blogspot.com/ jeśli ci się spodoba zaobserwuj, a się odwdzięczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Własnie jutro wybieram się do sklepu, żeby ją kupić :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super, blog ;) naprawę widać, że się starasz i masz inspirację ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij, na pewno oddam ;)
    zapraszam do mnie - Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. super post! ja właśnie mam dylemat bo chcę je kupic, ale nie wiem który...a ty polecasz oba eh :(
    _________
    Miałabym ogromną prośbę! Zaczęłam współpracę i potrzebuję bardzo kliknięć! Jeśli zechcesz mi pomóc to nie zapomnij poczekać 15 sekund, bo inaczej kliknięcie będzie nie ważne! Jeśli pomożesz, nie zapomnij napisać o tym w komentarzu, a bedę starała się odwdzięczyć najlepiej jak mogę! zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post! :) Chciałam kupić, właśnie któryś z tych dwóch tomów, ale nie mogę się zdecydować, może rzeczywiście kupię dwa :)

    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Moim zdaniem za dużo się tego narobiło :/
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Sporo słyszałam o tej książce. Jednak ja nie jestem fanką 'zniszcz ten dziennik' i innych tego typu, ale skoro uważasz, że 'Książka pod tytułem' jest zdecydowanie najlepsza to może kiedyś w przyszłości zakupię tom 1, ale również ze względu na to, że wykonał ją Polak :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  37. Thanks for sharing..

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Lehenga-Choli

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.