Hot weather ☼

sierpnia 09, 2015

Hej!  Jak znosicie te upały ? 
 Dzisiaj odniosę się  na temat zwierząt którym upały nie sprzyjają. Często ludzie zapominają dawać swoim pupilką wody lub po prostu im się nie chce, bo nie zdają sobie sprawy z tego, że zwierzęta tez mogą być spragnione. Kolejną rzecz jest to jak zwierzęta są przypięte łańcuchem w gorące miejsce tam gdzie nie ma cienia co musi czuć taki pies? I ostatnią rzeczą jest zostawianie na jakiś czas pupili w samochodzie. Dużo osób podróżując bierze ze sobą psa lub inne zwierze  ale do sklepu go nie weźmie i zostawia go w samochodzie żeby poczekał na długi okres czasu! Na prawdę nie wiem jak tak moża krzywdzić zwierzęta przecież odczuwają to co ludzie! Może te przypadki wydają wam się dziwne ale na prawdę tak jest :(
spódnica- klik

47 komentarzy

  1. Ja już nie mogę znieść tych upałów niby jest fajnie, ale tak szczerze nic się nie chce robić.. Ostatnio wyszłam na sesję w bluzce na 3/4 rękaw i myślałam że już nie wytrzymam xd Śliczne fotki *o*

    Zapraszam do mnie!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy post ^^
    śliczne zdjęcia ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódniczka ! A co do kwestii zwierząt, to całkowicie sie z tobą zgadzam ! :)

    Vic | www.vicinparis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najgorszy w tych upałach jest humor... Cały czas zmienny - raz się śmiejemy a po chwili zapadamy w smutek.
    Cudne zdjęcia! ;)
    Obserwuje i zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam dosc upałow
    obserwuje
    http://faashionpashion.blogspot.com/ nowy zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ciepłe dni, ale te upały sa już męczące. Co do kwestii zwierząt masz całkowitą racje

    izzy-bblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super spódniczka!
    Tak, te upały są nie do zniesienia! :(

    Zapraszam na bloga!
    princess-aim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna spodniczka!
    Zapraszam do mnie :))
    buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie rozumiem zostawiania piesków w samochodzie :( Jedna osoba może zawsze z nim zostać :(
    okejkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie, że poruszyłaś taki temat w poście.. w wakacje jest akcja, że jeżeli mieszkamy w dużym mieście lub widzimy, że po ulicach czasami błąka się jakieś zwierzątko to przed dom wystawiamy miskę z wodą lub wysypujemy trochę karmy, aby te bezdomne zwierzęta też mogły się najeść i napić w takie upały. Piękne zdjęcia :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla psa czas w spędzony w samochodzie na pełnym słońcu to masakra. Świetne zdjęcia. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Sam mój tata powiedział, że gdybyśmy jechali za granicę z psem, zatrzymywalibyśmy się co 250 km, żeby pies miał gdzie zjeść, wypić wodę czy odpocząć po prostu. Nienawidzę ludzi, którzy zostawiają zwierzęta w nagrzanym samochodzie myśląc, że pies otworzy sobie okno jak będzie mu za gorąco!

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. W taką pogodę, chociaż jest pięknie, trzeba szczególnie uważać :)

    http://www.daria-mikolajewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chyba jestem bardziej wrażliwa na krzywdę zwierząt niż ludzi, ponieważ taki zwierz jest bezbronny i bezsilny :( Mam taką samą koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zwierzęta bardzo źle znoszą upały, moj piesek po 5 minutach jest tak zmeczony ze trzeba go nosic . Zreszta zwierzeta tak jak i my cierpia w taka pogode .

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, to okropne jak ludzie traktują zwierzęta w trakcie upałów! Przecież one są całe porośnięte sierścią, przez co odczuwają wysokie temperatury jeszcze gorzej niż my ludzie!
    Fajne, że poruszyłaś ten temat.
    Pozdrawiam :)
    Anastazja
    anastazja-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super szata graficzna. spódniczka jak najbardziej w moim typie. ja upały znoszę naprawdę dobrze, choć jak już wyjdę na dwór to jestem cała czerwona na twarzy... bardzo fajnie, że poruszyłaś ten drażliwy temat.

    pozdrawiam, xx
    www.bunny-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna spódnica *o*

    http://bialasukienkazczarnympaskiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stylizacja, ale nie było Ci w niej gorąco?! :P
    xxdaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stylizacja, ale nie było Ci w niej gorąco?! :P
    xxdaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja :D Podoba mi się ten post :3
    Zapraszam!
    http://gabrielle-fashion.blogspot.com/2015/08/mierzymy-z-bornprettystore-wyniki.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta spódniczka jest prześliczna! świetna stylizacja :)
    Zapraszam na konkurs :
    KONKURS 100 $ NA ZAKUPY W SHEIN!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super strój i fajny blog ^^

    http://olcia-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama mam psa i wiem, co ten mój mały szkrab przezywa w takie upały. Polecam też polewanie zwierząt letnią wodą dla ochłody, ale nie zimną, by nie dostały szoku termicznego czy skurczów! ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też mam już dosyć tych męczących upałów. :/
    Śliczne zdjęcia. :*

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mogę znieść tych upałów, w Piątek w Berlinie (tam gdzie jestem na wakacjach) ma być 39 stopni :/
    Mam dośc, klimatyzacja chula wszystko, a mimo to mi dalej jest gorąco, jakbym siedziała na odsłoniętej polanie i raziło prosto we mnie słońce!
    Kliknęłam ;* Bardzo ładna spódnica i zdjęcia ^.^

    Zapraszam: http://bywikkis.blogspot.com/2015/07/przeglad-strony-dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w przeglądzie strony dresslink.com? Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Kliknęłam.Upały znoszę dobrze w przeciwieństwie do mojego psa :)
    Super fotki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super spódniczka! :D

    http://spiralaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. niestety ludzie zapominaja o zwierzętach :C a nawet zostawiają dzieci w autach!
    Cudowne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, byłoby miło bardzo miło gdybyś odwiedziła mój blog, choć na minutę :)
    Mój blog-DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po wejsciu na twojego bloga pojawia sie sklep choies :(

      Usuń
  31. Upały są ostatnio spore, jednak ja całkiem je lubię :D Pięknie wyglądasz ♥

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST I DESIGN! KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  32. Super stylizacja :)
    Zgadzam się w 100%!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja!

    www.juliaszymanczyk2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny blog <3 będę często wpadać :* ja dopiero zaczynam, zapraszam do siebie: http://olabugaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podoba mi się ta stylizacja ! Super wyglądasz :)
    Zapraszam do siebie na nowy post ! Proponuję również obs za obs (odpisz u mnie ) :))
    https://tysia-inspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja ;)
    Bardzo mi się podoba połączenie tej bluzki ze spódniczką.

    Zapraszam na mojego bloga, może akurat Ci się spodoba ;) >>>KLIK<<<
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nice post..

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Bollywood

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.