Nic ciekawego :)

10/21/2015

Hejka! Chciałabym się trochę do was odezwać, bo nie było mnie tutaj tydzień . Nie lubię jak blog świeci pustkami przepraszam was za to, że dzisiaj nie dodam żadnej stylizacji i nie napisze ciekawszej i dłuższej notki. Ale mam bardzo mało wolnego czasu, ponieważ w szkole mamy dużo sprawdzianów i muszę się uczyć, lecz myślę, że w weekend wyjdę na jakieś zdjęcia.
 Chciałabym wam jeszcze przypomnieć o konkursie zorganizowanym wspólnie z shein.pl do wygrania jest bon o wartości 120$. Myślę, że nagroda jest bardzo duża a zasady są bardzo proste. Zapraszam! klik
 bluza- klik
Wy też macie dużo sprawdzianów w szkole?

8 komentarza

  1. Ja mam zdecydowanie za dużo nauki :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo? O połowie dowiaduje się dzień przed, trochę przeginają z tym wszystkim, rozumiem że chcą sprawdzić co umiemy, ale kilka sprawdzianów i kartkówek w tygodniu? Przesada :P

    moment-at-the-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś ze sprawdzianami średnio, bardzo fajna bluza :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak , co tydzień minimum po dwa sprawdziany !
    Bluza 29,67 $
    Poklikasz u mnie , za pomoc odwdzięczam się obserwacją , komentarzem lub klikaniem ;)
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio moi nauczyciela przechodzą samych siebie, zwłaszcza w przypadku matematyki i angielskiego. Matura, maturą, ale dwa sprawdziany z matmy jednego dnia?!
    Rozumiem twój ból doskonale :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Również mam teraz bardzo mało czasu. Życze wszystkim powodzenia w konkursie! Bardzo ładne zdjęcia 😉

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonale wiem o czym mówisz. U mnie też sprawdzian na sprawdzianie, kartkówka na kartkówce. Mimo wszystko, bardzo fajnie, że się odezwałaś :)
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Great..

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Sarees

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.