Nowości z cndirect i kolorowanki :)

10/27/2015

Hejka wszystkim! Dzisiaj kolejne bardzo dobre zamówienie z którego jestem bardzo zadowolona. Przesyłka szła w miarę szybko ok. dwóch tygodni. Wszystko bardzo ładnie zapakowane i nic nie jest zniszczone.

Portfelik- zawsze jestem z portfelików zadowolona i bardzo polecam kupowanie takich rzeczy na cndirect na pewno się nie zawiedziecie. Przechodząc do samego portfeliku jestem nim zauroczona jest piękny :*
portfelik- klik

Kwiaty- zamówiłam je do dekoracji pokoju i myślę, że nadają się idealnie nadają, bardzo przypominają mi wiosnę do której jeszcze niestety daleko. W pierwszej chwili po otworzeniu paczki myślałam, że nie są sztuczne, bo tak wyglądają. Są zrobione z takiego materiału, żeby przypominały "żywe" kwiaty. 
kwiaty- klik

Maska na oczy- zamówiłam ją do spania na noc, zauważyłam ją w filmiki "my night routine" na youtube i bardzo mnie zaciekawiła. Gdy znalazłam ja w cndirect nie miałam wątpliwości o jej zamówieniu. 
maska- klik
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Mam wam do pokazania śliczne kolorowanki. Jak zawsze są oryginalne i pomysłowe. Bardzo dobra grafika i jakość książek. Kolorowanki są dla małych i dużych. Myślę, że właśnie dzięki takim kolorowanka można wrócić do wspomnień z dzieciństwa.

Co wam się najbardziej podoba z tej notki?

15 komentarza

  1. Portfel jest cudny :)

    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post. Uwielbiam tego typu kolorowanki, ale nie słyszałam o wersji z tatuażami :o Za to wygląda świetnie :3
    Może wspólna obserwacja? :)
    http://www.olkiks.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny portfel! Również mam kolorowankę z tatuażami od Kaktusa :D

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zamówienie. Kwiaty faktycznie wyglądają jak prawdziwe i zaraz je zamówię dla siebie :)
    Maskę do spania mam,nawet kilka tylko wciąż je gdzieś gubię :/ Kolorowanki są bardzo popularne tu gdzie mieszkam i jestem zaskoczona, że i do polski ta moda na nie wchodzi.
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdj ♥
    bardzo ciekawy post ^^

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobają mi się kolorowanki, jak sie je skończy wyglądają przepięknie! Zastanawiam się nad kupnem :)
    Ciekawa notka a portfelik cudowny :)
    MaybeMimi - zapraszam- klik ♥ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta książka jest świetna, miłego dnia :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne nowości! Również posiadam te kolorowanki ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post. :) Co powiesz na wspólną obserwację. Jeżeli jesteś zainteresowana to zacznij i daj mi znać, a ja się odwdzięczę... :)
    http://ola-watala.blogspot.com/2015/10/yellow.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/halloween-2015.html
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    OdpowiedzUsuń
  11. Portfel przeuroczy, sama chętnie bym taki kupiła. Co do kolorowanek to megafajna sprawa :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Również zamówiłam sobie ten portfel, super jest!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    P.s kiedy będą wyniki rozdania? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice bag...

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Sarees

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.