Nowości /święta z dressgal

listopada 26, 2015

Hejka!
Mam wam do pokazania zamówienie z  dresslink i cndirect znajdują się w tych zamówieniach prezenty dla rodziny.
A na końcu notki mam wam do pokazania kilka świątecznych rzeczy z dressgal.
Zegarki- Chyba się nie zdziwicie, że znowu pokazuję zegarki, ale strona dresslink ma super i bardzo dobrze wykonane zegarki, że nie mogłam się powstrzymać aby je zamówić. Dwa zegarki zamówiłam dla mojego wujka na prezent jeden jest z latarką a drugi pokazuje temperaturę i jest na nim kompas.
zegarek 1- klik
zegarek 2- klik
zegarek 3- klik

Separator do malowania paznokci- Jest to silikonowy separator moim zdaniem bardzo ułatwia malowanie paznokci u stóp jest to na prawdę super i przydatna rzecz.
separator- klik
Trymer do depilacji- Zamówiłam go, bo widziałam na filmiku u livv zrobił na mnie duże wrażenie, jeszcze go nie przetestowałam, ale mam nadzieje, że się dobrze sprawdzi.
trymer- klik

 Spodnie dresowe- Materiał dobry, ale nie leżą na mnie zbyt dobrze i nie chce wam ich pokazywać na sobie,
spodnie- klik
 Bransoletki- Kolejny raz je zamówiłam tym razem kolor czarny i biały. Nie mam do nich żadnych zastrzeżeń. Bardzo je polecam!
bransoletki- klik

klik | klik | klik
klik | klik | klik

Zapraszam was również na mojego nowego instagrama  @moniqa99
Podajcie swoje nazwy na ig!

16 komentarzy

  1. świetna bransoletka :)
    byajina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe rzeczy a zegarki to na pewno trafny prezent dla wujka :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne nowości ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten niebieski zegarek jest świetny! Fakt, dresslink ma naprawdę fajne zegarki i warto sprawić jeden komuś bliskiemu na święta :)
    Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam do siebie, niedawno zaczęłam i miło byłoby zdobyć nowych czytelników. Ja u ciebie zostaję na dłużej, dodaję się do obserwujących, tak więc do zobaczenia w następnym poście ;)

    faiithfully lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne nowości! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe rzeczy! Widać, że zamówienie udane ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zamówienia :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletki bardzo ładne :)
    Zaobserwowałam.
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy. Bardzo podobają mi się bransoletki!
    Mój ig: kkimberly_01
    http://written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bransoletki prezentują sie wspaniale. Poklikane :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamówiłaś bardzo fajne rzeczy, nie zdecydowałam się jeszcze na żaden zegarek z dressgal, bo myślałam że będą raczej marnej jakości.

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne bransoletki, zdecydowanie wpadły w mój gust :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.