soufeel

listopada 08, 2015

Hejka! Chcę wam zaprezentować srebrną bransoletkę ze sklepu soufeel. Na pewno każdy widział tą bransoletkę na innych blogach, ale ja chce przedstawić swoją z moimi charms'ami. Sklep soufeel posiada ogromny asortyment w sklepie oprócz bransoletek znajdziemy również kolczyki, naszyjniki i pierścionki.
Niestety największą wadą jest to, że bransoletka przyszła do mnie za mała. A szkoda bransoletka jest cudowna, ale doskonale nadaje się na prezent więc na pewno ją komuś podaruje.
Mam dla was kod rabatowy -5 % na całe zamówienie: BLOG5
Dodatkowo za zamówienie powyżej 50 dolarów jest darmowa wysyłka , a gwarancja jest ważna cały rok, czyli 365 dni ;)

16 komentarzy

  1. Śliczna bransoletka. Sama wybierałaś rozmiar czy po prostu oni Ci za małą wysłali?
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama, ale niestety zły rozmiar im podałam.

      Usuń
  2. Ja również posiadam tą bransoletkę i noszę ją praktycznie codziennie :):)


    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również otrzymałam od tej firmy bransoletkę jest świetna, mi na szczęście przyszedł dość dobry rozmiar, mogłaby być trochę mniejsza ;-)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. mega podobają mi się te bransoletki :)

    Pozdrawiam,
    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka ladna :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam tą bransoletkę, jest cudowna :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ona <3 ciekawe te wzory i jakość widać też jest dobra!
    Wspólna obserwacja? daj znać u mnie :*
    http://ovixx93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletka cudowna :) Zawsze może sie przydać na prezent i będzie on udany :)
    Pozdrawiam!
    Maybemimi- klik♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy post :)
    prześliczne zdjecia !

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuję! zapraszam do mnie > http://diary-by-nicol.blogspot.com/

      Usuń
  10. Jakby nie patrzeć jest to tańszy zamiennik pandory, co dla wielu osób może być doskonałym rozwiązaniem. Bardzo podobają mi się koraliki )zawieszki, czy jak to nie nazwać), które wybrałaś :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz rację z tym zamiennikiem pandory :)

      Usuń
  11. Widzę, że sklep ma naprawdę ciekawy asortyment. :)
    Bransoletka jest śliczna. *-*

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bransoletka śliczna! zapraszam na swojego bloga >> http://diary-by-nicol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.