Blogmas

12/05/2015

Hejka! Zauważyłam, że na blogach jest coś takiego jak blogmas (dodawanie codziennie do świąt postów). Miałam podjąć się blogmasu, ale sobie odradziłam wiem jak dodaje notki co parę dni ile zajmuje mi to czasu na napisanie notki
i zrobieniu zdjęć a co by dopiero gdybym dodawała notki codziennie. Podziwiam ludzi którzy podjęli się blogmasu mi było by ciężko, bo do tego na prawdę trzeba dużo czasu i przede wszystkim pomysłów.
A wy robicie w tym roku takie cos jak blogmas a może vlogmas?
legginsy- klik
parka- klik

18 komentarza

  1. Dla mnie takie pisanie na siłę jest śmieszne. Jak ktoś chce pisać codziennie to to będzie robił,a wydaje mi się, że grudzień jest najsłabszym miesiącem, jeśli chodzi o blogowanie, bo większość ludzi jest pochłonięta świętami.
    Kliknięte.

    OdpowiedzUsuń
  2. P.S.
    Zamiast linku do parki dałaś do tego postu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku postanowiłam podjąć się blogmas :A z postami wyrabiam się głównie dlatego, że zaczęłam je już pisać w listopadzie. Śliczne zdjecia :) Piękna parka!
    http://jestemolkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie robię ale to super pomysł. Śliczne zdjęcia, obserwujemy?
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam blogmasy i vlogmasy, jednak myślę, że to pewnego rodzaju wyzwanie, którego ja w tym roku nie podjęłam :-)

    Pozdrawiam,
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post! Jak mam na blogu BLOGMAS ♥ dodaję posty co 3 dni ♥ Mam listę i mam wszystko zapisane co kiedy mam dodać.

    A tymczasem zapraszam na grudniowy niezbędnik! ---- > nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez widziałąm takie coś na blogach chciałąm też to podjąć ale zrezygnowała :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy o czymś takim nie słyszałam :/
    Lecz wydaje się całkiem fajne :)

    Emily-kalinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pomysł ciekawy ;)

    zapraszam na nowy post ;>
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda,że nie pokazałaś legginsów w całości :) Ja nie robię w tym roku blogmas'ów ,bo nie mam na to czasu. Ale może w którymś roku będzie coś takiego,zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz na stronie jak wygladają podałam link w notce :)

      Usuń
  11. Śliczne zdjęcia !!! :)
    Bardzo podoba mi się parka.
    Ja jednak nie miałabym czasu dodawać codziennie postów, pisanie jednego zajmuje dużo czasu i niestety mam za dużo zajęć w szkole.
    Bardzo ciekawy post.
    Pozdrawiam
    http://www.fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie robię blogmas'ów. Zauważyłam, ze osoby, które to robią, nie dopracowują tych postów. "Aby dodać" - Mam wrażenie, ze jest taka zasada :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jej ciekawe blog zapraszam do mnie też myślałam nad blogmas ale duzo czasy wieC co jakiś czas będzie jal będzie się coś działo ciekawego pozdrawiaM <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjecia, zapraszam do mnie!
    obs4obs.

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.