Już niedługo święta!

12/16/2015

Hej! Jak wiadomo wielkimi krokami zbliżają się długo wyczekiwane święta, ale święta czuć już od początku listopada wszystko za sprawą dekoracji świątecznych w sklepach i reklamach telewizyjnych. Najbardziej lubię przeglądać inspiracje zimowo/świąteczne na różnych blogach lub stronach internetowych daje mi to motywację żeby zrobić coś samemu w te święta. Nie mogę napatrzeć się na świąteczne dekorację najlepsze jest to, że nie potrzeba aż tak dużo pracy aby coś samemu świątecznego zrobić.
A wy lubicie świąteczne inspiracje, dekoracje lub reklamy?

Rzeczy które pokazałam ( w tym zaległy strój kąpielowy, który zamówiłam dla mojej cioci już dawno, ale zapomniałam pokazać na blogu): klikklikklik

19 komentarza

  1. ja już tak się nie mogę doczekać świąt <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię świąteczne dekoracje, reklamy... Nadają niesamowity, świąteczny klimat!
    Ładne zdjęcia! <3

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię oglądać inspiracje i mieć przy tym włączone Świąteczne piosenki.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam świąteczne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam świąteczne dekoracje i reklamy :D

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę się doczekać świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam jak w okresie świątecznym są przystrojone ulice, witryny sklepów i świąteczna muzyka w radiu. :)

    Kochana jakbyś mogła poklikać u mnie w linki, bardzo mi na tym zależy.
    Z góry dziękuje.:*
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetną masz kurteczkę na sobie! Ładny portfel :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam święta ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świąteczne dekoracje zawsze jakoś tak mnie nastrajają tą świąteczną atmosferą, którą potem chcę przekazać w domu. Jednak przez brak czasu, jeszcze nic nie udało mi się zrobić...

    http://conowegoumarty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie moge sie doczekać Świąt, piekne zdjecia! ��

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post ^^ śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie Wanko's stories
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post ^^ śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie Wanko's stories
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. stroj sie przyda :) zapraszam na rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Święta są najlepsze! Już nie mogę się doczekać!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny post :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. marta-the-fashion-blog.blogspot.com Zapraszam na konkurs;)

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.