Pyszne śniadanie z Mixit i miły podwieczorek z Candy De Luxe

12/02/2015

Hejka!
Chyba każdy o tym wie. że śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia a najlepsze jest coś dobrego
 i zdrowego, prawie zawsze stawiam na musli. Nigdy nie miałam okazji aby musli skomponować, ale na stronie mixit.pl można właśnie coś swojego skomponować lub zamówić gotowy zestaw.
Płatki musli oczywiście nie muszą być tylko na śniadanie, mogą być nawet jako przekąska w ciągu dnia. Ja musli najbardziej lubię z mlekiem lub z jogurtem.
A wy z czym lubicie jeść musli?
Słyszeliście o takim sklepie internetowym?

Candydeluxe.pl jest to polski sklep internetowy oferujący słodycze marki Sugarpova, stworzoną przez sławną tenisistkę Marię Sharapovą. Gumy są pyszne mają bardzo oryginalny kształt piłeczek. Bardzo polecam wam stronę Candydeluxe ma bardzo ciekawy asortyment dodatkowo przesyłka przychodzi bardzo szybko i jest dobre zabezpieczona. Gumy z marki Sugarpova są idealne na każdą porę dnia (ja wybrałam je na podwieczorek ale na pewno skuszę się na nie w szkole.
Jedliście kiedyś gumy marki Sugarpova?

14 komentarza

  1. Czego ludzie nie wymyślą ;) nie jadłam nic z tych stron.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Musli bardzo lubię, a możliwosc dobrania swoich składników jest kusząca <3

    http://emily-kalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słsyzałam że te słodycze są bardzo dobre ♥ Pozdrawiam

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te gumy są świetne :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesująco to wygląda ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie próbowałam żadnej z tych rzeczy, ale na pewno spróbuję! Świetny post ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham musli :) najbardziej z suszonymi truskawkami :d zastanawiam się jak smakują te gumy...

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.