Nowości: parę drobiazgów

stycznia 12, 2016

Hejka zapraszam was na nowości z moich ulubionych sklepów dresslink i cndirect.

Na pierwszy ogień idą poduszki na pewno słyszałyście o takich na youtube lub na blogach. Powiem tak poduszki są bardzo dobrze wykonane, miękkie i miłe w dotyku z pewnością nadają się również w długą podróż. LINK TUTAJ

Rękawice, na które bardzo czekałam są w porządku nie wiem czy sprawdzą się przy -20°C,
ale myślę, że tak. Jedynym minusem jest to, że źle się je ubiera zajmuje to  chwilę, ponieważ tam gdzie jest kożuszek jest bardzo wąsko, lecz dalej jest ok. LINK TUTAJ

Jak były rękawice teraz i czapka, która mnie zaskoczyła bardzooo pozytywnie jest cieplutka.
Oby ćwieki tylko z czapki nie odpadły, ale myślę ze to jej nie grozi bo ćwieki są dobrze przymocowane, LINK TUTAJ

Postanowiłam zamówić również skarpety najbardziej zaciekawiły mnie te z lodami, bo w sklepach stacjonarnych ich nigdy nie widziałam moja opinia o tych skarpetkach jest bardzo pozytywna nadruk na nich jest piękny aż przypomina mi o wakacjach. Kolejne zamówiłam w serduszka na pierwszy rzut oka wyglądają na małe ale na szczęście się rozciągają. O skarpetkach do baletek nie muszę dużo pisać, bo przypuszczam, że każda z was takie ma ja muszę się przyznać ze koronkowych nigdy nie miałam aż żałuję bo ich zakup się opłacał i kosztowały niewiele. LINK TUTAJ

Pędzli jeszcze nie testowałam ale przypuszczam, ze są świetne tak jak inne co zamawiałam. Ich wykonanie jest bardzo solidne a włosie jest w miarę ok. LINK TUTAJ

Heh zegarki to już codzienność za każdym razem zamawiałam i za każdym razem nie żałuję. Jest to zegarek męski na pewno komuś podaruję, Ma bardzo ładną tarczę i na dodatek pokazuję dzień miesiąca (muszę jeszcze go przestawić bo źle jest ustawiony). LINK TUTAJ

45 komentarzy

  1. Świetne rzeczy :3 wszystkie rzeczy bardzo mi się spodobały ;)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam te pędzle, są super :) bardzo polecam osobom początkującym.
    Ten zegarek jest elegancki i widać że dobrze wykonany :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak sprawdza się pędzle, wszystko bardzo fajne a poduchy super :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podusie boskie !

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszcze poduszeczek *o*

    zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetne poduszki :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze sa poduszki i zegarwk <3 <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduszki są świetne!, ciekawe rzeczy! ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedną z tych poduszek własnie zamówiłam dla córci :)
    Poklikałam, wpadnij też do mnie poklikać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się zegarek.Jest bardzo ładny ☺ Zapraszam do mnie
    www.wikaadayinmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo rzeczy, które zamówiłaś mnie zaciekawiło :)


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Poduszki są urocze, a te skarpetki z lodami bomba! :)

    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  13. Planuję sobie kupic poduszki takie, rekawiczki i moze czapke :)
    fajnie, ze dalej robisz serie nowości.

    http://gabrysia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Poduszki wyglądają naprawdę niesamowicie. Nie jestem fanką żółtych czapek. Gustuję raczej w czerni ;) A podobne skarpetki kupisz w Croppie za około 8 zł.

    Pozdrawiam SharpeeE i zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzieki za informację muszę sie wybrać do croppa :)

      Usuń
  15. Świetne rzeczy! Bardzo podobają mi się rękawice!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post :) Strasznie mi się podobają poduszki <3 Pozdrawiam

    bluebae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama zastanawiałam się czy nie zamówić sobie tych poduszek emoji :D
    http://amelia-amyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. O tych poduszkach to juz wcześniej myslalam, bardzo chciałam je zakupić. Skarpetki tez świetne :)
    http://insigne-lifestyl4you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Poduszki bardzo fajne, przyciągnęły moją uwagę. Nigdy takich nie widziałam nigdzie więc miłe zaskoczenie, może kupię kiedyś :)
    Co do skarpetek w koronkę... ja osobiście nie polecam, nie dobrze mi się z nich chodziło, a tego powodem były szwy.
    http://photolesniewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj to nie dobrze zobaczymy jak mi sie sprawdzą, bo pierwsze wrazenie zrobiły dobre.

      Usuń
  20. Ciekawe rzeczy! Mam taką poduszkę i jest świetna, uwielbiam ją ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zamówiłam sobie ostatnio również te skarpetki w lody są cudne przy kolejnym zamówieniu znów zamówię tylko w innym wzorze :)

    Zapraszam do mnie, zerkniesz?
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  22. Te poduszki są świetne ! Uwielbiam emoji wiec dla mnie by były idealne ;D oczywiście poklikalam w linki szczerze dala pewności na stronie byłam 30 sekund :)

    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com Pokliasz i u mnie w poprzednim poście?

    OdpowiedzUsuń
  23. Te poduszki są śliczne *,*
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Podsuzki sa rewelacyjne, mam zmaiar te zamowic bo sa urocze
    pedzelki z tych firm sa bardzo dobre :D
    http://roxanasadowska.blogspot.com/2016/01/szufladkowanie-ludzi.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne rzeczy, szczególnie spodobały mi się poduszki, pędzle i skarpetki :)
    emiemaila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne produkty, super post! :) Będę wpadać częściej. Dołaczam do obserwatorów. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Marze o tych skarpetkach bo są podobne w pepco ale to nie to samo te są takie sweet. I zakochałam się w tym zegarku :D Gratuluje tylu współprac :)
    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo spodobał mi się zegarek :) ale osobiście szukam pędzli z pewnością zajrzę na stronke :) pozdrawiam swietny wpis xo

    OdpowiedzUsuń
  29. te poduszki są po prostu nieziemskie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny post. A co do poduszek to chciałam sobie takie zamówić ale przesyłka była strasznie droga. http://kramcia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. kurde a ja szukałam takich skarpet:D

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny blog zaprasza do siebie http://youkawai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne produkty :)

    Nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.