CIY: Amerykańskie pancakes

lutego 24, 2016

Pancakes to moim zdaniem wspaniały pomysł na szybkie i smaczne śniadanie, Można je jeść dosłownie ze wszystkim zależy to tylko od własnych upodobań. Dzisiaj przygotowałam dla was bardzo prosty do wykonanania przepis z którego korzystam już od wielu miesięcy.

Składniki:
2 łyżki cukru
1 szklanka mąki pszennej
2 łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta soli
1 jajko
1 szklanka mleka
2 łyżki oleju
Przygotowanie:
1. Wymieszać w misce mąkę, sól i proszek do pieczenia
2. W drugiej misce roztrzepać jajko z cukrem.
3. Do jajka z cukrem dodać olej i mleko i zamieszać.
4. Dodać suche składniki do mokrych i powtórnie wymieszać.
5. Patelnie rozgrzać z malutką warstwą oleju.
6. Nalewać ciasto na patelnię. Kiedy na powierzchni ciasta zaczną pojawiać się bąbelki, a brzegi staną się lekko suche, należy go przewrócić na drugą stronę.
I gotowe! smacznego:)
.............................................
Zmieniając temat w drugiej części posta pokaże wam trzy rzeczy które ostatnio otrzymałam ze sklepu dresslinkPilnikami ściągałam żele z paznokci i do tego są idealne na naturalnych paznokciach ich jeszcze nie testowałam. Lampa do hybryd zachęciła mnie do zamówienia dziewczyna z bloga, ponieważ bardzo ją chwaliła zobaczymy jak mi się sprawdzi. I ostatnia najciekawsza rzecz to naklejki na paznokcie na stronie prezentują się świetnie jak będzie okazja to na pewno ozdobie moje paznokcie tymi naklejkami.

48 komentarzy

  1. Robiłam pancakes i wyszły super.
    Bardzo zaciekawiła mnie lampa do hybryd być może kupię taką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mhm pancakes'y wyglądają super! Poklikałam w linki!
    Poklikasz u mnie w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję!
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie wyglądają te pancakesy! :)

    MÓJ BLOG-KLINIJ!:)
    Pozdrawiam!♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglada smacznie (;
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznosci *.*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam pancakes <3

    marthabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze chciałam spróbować tych naleśników , a najbardziej w restauracji ,,Manekin " ale to bardzo odległe marzenie , jak na moje możliwości .

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki ? Będę bardzo wdzięczna ..
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. mmmm ale bym zjadła !
    genialny post - to co lubie jedzenie i paznokie !
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam są pyszne! ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post, może sama spróbuje zrobić pancake już od dłuższego czasu planuję, ale jakoś boję się, że mi nie wyjdzie. http://kramcia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, jednak ja nawet się za to nie zabieram bo jeszcze kuchnie spalę :D
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post! :D Ja nie umiem gotować :D
    http://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Dzięki za przepis. Od dłuższego czasu zabieram się za zrobienie takich pancakes, ale jakoś z tym zwlekam. :D

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny przepis. Na pewno wypróbuje.
    Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mmmm... ale mi smaka narobiłaś :))
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny post, obserwuje!! :) Zapraszam do siebie http://moniaankaaphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham pancake'i !

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmm..pewnie były pyszne na pewno skorzystam z przepisu .
    Super post :)
    Pozdrawiam Viknarshion :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pancakes to mój ulubiony przepis na śniadanie :D
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Musiały być pyszne! Z wielką chęcią wypróbuję :D
    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie to wygląda, a lampy do hybryd zazdroszczę. Przed wakacjami sama zamierzam zainwestować w cały zestaw do hybryd jakie są sprzedawane na allegro w nie wielkiej cenie ;)
    natalciag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze chciałam spróbować tych naleśników, teraz będę miała gotowy przepis na ich zrobienie :D
    Gdzie zamówiłaś lampę do hybryd?

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądają smakowicie
    fajne zakupy, poklikane

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam pancakes! Od dluzszego czasu myśle nad zakupem lampy do hybryd :D Fajny i przydatny post :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbian pancakes! Zazdroszcze lampy do hybryd. Sama od dluzszego czasu mysle o jej zakupie! Bardzo fajny i przydatny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z chęcią skorzystam z przepisu, wygląda bardzo apetycznie :)
    A i naklejki z Dresslink wydają się być interesujące, chyba gdzieś o nich już czytałam.
    Pozdrawiam!

    VIOLAANDKASIA.BLOGPOST.COM - klik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam te naleśniczki! Ja jednak robię je zawsze na oko :D
    Polecam zostawić ciasto na pół godziny i dopiero wlewać na patelnie! Są wtedy o wiele bardziej puszyste :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mmm najlepsze naleśniki!
    Zapraszam Photographyislikedrug.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Szybkie i smaczne,takie dania lubię najbardziej szczególnie,że zawsze goni mnie czas i gdzieś się śpieszę.Naklejki ładne,najbardziej podobają mi się galaktyczne i te w odcieniach niebieskiego.
    Pozdrawiam
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Naleśniki najlepsze na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aż chętnie bym zjadła tylko jestem na diecie :/ Jak skończę to na pewno spróbuję bo wygląda niesamowicie pysznie! ♥♥
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam pancakes najbardziej smakuje mi z czekoladą i bananami ;d
    moj blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę wypróbować przepisu. Smacznie wyglądają :) Bardzo ładne naklejki :))

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Kocham pancakes, to moja ulubiona forma śniadania :D
    Zwykle chodzę na nie do restauracji, ale chyba wypróbuję Twojego przepisu :).
    Wyglądają smakowicie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Pancakes są mega! :) Też często je przyrządzam :) A jeśli chodzi o lampę to mam dylemat jaką zamówić :) Być morze zamówię właśnie ta :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie oczywiście http://karina7748.blogspot.com/2016/02/nowosci-kosmetyczne.html

    OdpowiedzUsuń
  36. właśnie szuakałam na nie przepisu!:)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Musze wypróbować przepis ! Wyglądają pysznie!
    lucy-lusia2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Smakowicie wygląda Musze mamie pokazać :D Przyjemne składniki nie mogę się doczekać kiedy to zjem :D lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądają przepysznie! Muszę wypróbować Twojego przepisu :D OBSERWUJĘ
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. ale pysznie wygląddają :D
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. No no ♥♥
    Fajniutki pościk :)
    Blog też fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Konicznie musze wypróbować przepis!smacznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.