Common White Girl Tag

3/20/2016

 Ulubiony napój z Starbucksa? 
Nigdy nie byłam w tej kawiarni, ale jak będzie okazja to na pewno tam zajdę.

 Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Ok. 30-35 minut z posiłkiem.

Ile selfie robisz dziennie?
Mało są dni które w ogóle nie robię.
parka- klik
 Ile masz obserwatorów i zdjęć na instagramie? 
Aktualnie nie mam instgrama ale planuję założyć.

 Używasz zwrotów "LOL" i "OMG" na głos? 
Niee

Czy nosisz jedną rzecz po kilka razy?
Jeżeli chodzi o to czy jak kupie rzecz założę ją jeden raz i później ją wyrzucę to nie. 

Czy jesteś rasistką? 
Zdecydowanie nie.

Ile masz tweetów? 
0
 Instagram vs Twitter vs Tumblr?
Żadnego tych mediów nie mam więc nie umie określić.

Jak spędzasz większość swojego czasu? 
Najwięcej czasu spędzam w szkole co jest bardzo oczywiste, ale podczas wolnej chwili to bloguje, czytam inne blogi, oglądam seriale lub wychodzę na dwór pobiegać.

Kto jest twoim ulubionym youtuberem? 
Karolina M. 

Jak często malujesz paznokcie?
Jeżeli nie mam na nich lakieru hybrydowego to raz na tydzień.

Czy jesteś zakupoholiczką? 
Raczej nie, ale mam do tego predyspozycje.

 Czy posiadasz dużo ubrań? 
Tak bardzo dużo ale  w połowie nie chodzę.
Robisz makijaż codziennie?
Jeżeli nie mam zamiaru gdzieś wyjść to tylko zwykły krem, a jak  gdzieś wychodzę to podkład, puder  i tusz.

 Jakie są twoje oceny w szkole? 
Ok. ale mogły by być lepsze.

Jak często stylizujesz swoje włosy?
Najczęściej mam włosy rozpuszczone lub związane w kucyk lecz od niedawna robię warkocza lub kłosa na bok.

 Czy zawsze wyglądasz "wyjściowo"?
Myślę, że nie. Chyba nie da się zawsze wyglądać super.

42 komentarza

  1. Bardzo fajny TAG, przyznam się, że nigdy się jeszcze z nim nie spotkałam :) W wielu odpowiedziach zgadzam się z tobą. Też nie korzystam z Tumblra, Twittera i Instagrama :)


    http://malinkamojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tag ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ten tag jest tak stary, a chyba nigdy się nie znudzi xd ;D
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, ładna parka :) Ja również mam masę ubrań ale w dużej części nie chodzę.

    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post. Podobaja mi się Twoje odpowiedzi ! ;
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne odpowiedzi :) Zgadzam się z tobą nie zawsze da się wyglądac super :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, mam wrażenie, że jesteśmy zupełnymi przeciwnościami. Gdy Ty nie stosujesz mocniejszego makijażu - u mnie kreska, tusz i puder to podstawa. Zakupy uwielbiam, a do szkoły szykuję się straasznie długo.
    Koniecznie odwiedź Starbucksa, świetne miejsce.
    Pozdrawiam!

    http://gorzkaczekoladax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę po przeczytaniu, że bardziej odstajesz od typowych dzisiejszych "lasi" jesteś taka bardziej different i nie podążasz za modą. Cieszę się. Lubię takich ludzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie. Można się dowiedzieć o Tobie czegoś więcej. Na dużą ilość pytań odpowiedzialabym tak samo. ;)
    http://written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrząc na niektóre pytanie jesteśmy podobne do siebie :)
    bardzo ładne zdjęcia :D
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Większość odpowiedzi mogłabym również dodać do mnie, bo wiele rzeczy tez ja robie. :D Ja osobiscie jestem uzależniona od Instagrama, nie wyobrażam sobie życia bez niego. :)


    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Twoich odpowiedzi wnioskuję, że jesteś do mnie bardzo podobna z charakteru oczywiście ;) co do instagrama - załóż sobie na prawdę polecam, lepszy niż Facebook dla mnie ;) ps. Cudne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny tag ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wyglądam wyjściowo 5 min przed wyjściem ! :D U mnie też króluje kitek albo rozpuszczone włosy ! Bardzo fajny tag miło się go czytało ! Pozdrawiam :* lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobaja mi sie te zdjecia z parka.Ten tag jest bardzo fajny, sama go nawet kiedys zrobilam i pytania zapadly mi w pamiec :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten tag! Twoje odpowiedzi zaskoczyły mnie w pozytywnym sensie, pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie <3
    http://xemijlyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zabawne, bo wiele rzeczy naprawdę mam identycznie, ja ty !
    Też jem z rana posiłek i do szkoły szykuje się około 30 min !
    Też rzadko robię selfie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiele punktów podobnych do moich wypowiedzi! świetny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię ten tag i sama miałam go zrobić u siebie na blogu :)
    Ciekawe odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny tag! �� Kiedyś miałam zrobić ale siebie ale zrezygnowałam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również nie mam instagrama być moze założę. pare odpowiedzi sie zgadza z moimi odpowiedziami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia :3 pokaż kiedyś paznokcie hybrydowe :3
    'Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny tag, lubię czytać tego typu posty. Zawsze można dowiedzieć się czegoś więcej o autorce bloga.
    Śliczne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Interesujący TAG ! Wiele można się o tobie dowiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy tag. Ja też mam ten problem. Pełno ubrań w szafie połowa nie noszona a i tak narzekam, że nie mam się w co ubrać. :D śliczna parka *.*

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie tez oceny mogły by byc lepsze hehe :) spędzam podobnie czas :) bardzo lubie ten tag.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny tag, bardzo ładna parka. Świetny blog. Pozdrawiam! <3
    http://glessfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Z tymi ubraniami to podobnie jak ja-cała szafa ciuchów,a chodzę w połowie ;P
    Pozdrawiam,
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny pomysł na Tag i założ instagrama, bardzo wciąga i jest fajną dawką inspiracji :)
    MÓJ BLOG-KLIK!:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna. A na pytania widać, że odpowiadałaś szczerze :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne pytania- fajne odpowiedzi :) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny tag być może też go u siebie zrobię kiedyś jako bonusowy post :)
    http://mydreamand-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak ja lubie ten tag ma bardzo fajne pytania. super odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny tag ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mój ulubiony tag u mojej ulubionej blogerki super! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię ten tag, ciekawe pytania i odpowiedzi. Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne pytania ten tag ma. Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  38. hahah z ubraniami mam podobnie :D szafy pełne a i tak ubieram tylko te ulubione :D
    zapraszam do siebie :)
    http://madchen-aus-dem-all-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.