Hair

3/13/2016

Hejka:) W poprzedniej notce pisałam o paznokciach teraz coś o włosach. Ostatnio byłam u fryzjera i ścięłam końcówki włosów nie skończyło się na 2-3 cm lecz na ok 8. Mimo, że nie używałam często prostownicy, lokówki i suszarki to końcówki miałam bardzo połamane i rozdwojone dlatego aż tyle musiałam je ściąć. Póki co mam teraz ładne nierozdwojone końcówki zaczęłam o nie bardziej dbać brakowało mi w mojej kosmetyczce produktów na końcówki włosów więc zakupiłam odzywkę i jedwab. Mam nadzieje, ze nie będą się tak rozdwajały i łamały jak kiedyś.
A wy co używacie na końcówki? 


kurteczka- shein | torebka- dresslink

45 komentarza

  1. Ładna fryzura :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post. Ja niedługo też ide obciać kilka centymetrów moje włosy.
    Ponieważ są juz bardzo długie.
    śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie Ci w tych włoskach ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kurtka! Szkoda, że musiałaś aż tak dużo ściąć. Ja też muszę sobie zakupić jakiś kosmetyk na końcówki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja często używam właśnie jedwabiu, a oprócz tego dodatkowo olejek arganowy :)
    pozdrawiam :*
    http://photo-claudine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna kurtka. Ja również ostatnio byłam u fryzjera wycieniować i lekko podciąć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również używam jedwabiu na włosy. Ja podcinam końcówki co kilka miesięcy :)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne włoski i kolorek:)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio też strasznie zaniedbałam włosy więc niedługo idę do fryzjera i mam nadzieje że będę mogła ściąć te 2-3 cm a nie 8 jak ty bo chciałabym żeby były najdłuższe ! Super post sama ostatnio nad takim myślałam ! Pozdrawiam :* lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne włosy! Bardzo zazdroszczę :)
    Zaczęłam bardziej dbać o moje - mam ten sam problem, pomimo tego zapuszczam i nie zamierzam na razie odwiedzić fryzjera. Staram się używać preparatów bez silikonu, staram się często olejować wraz z maską i do tego stosuję wcierki Jantar. :-)

    Bardzo przyjemny blog, oby tak dalej :-)
    www.paniyoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne włoski i świetna ramoneska! ♥


    ZAPRASZAM: CherryBlog
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne włosy ja końcówki podcinałam niedawno około 3-4 cm. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam ;)
    szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się kiedyś rozdwajały a teraz mam spokój bo używałam 3 produktów przez 2 miesiące ( oczywiście nie trzeba ich tyle używać , ale zapach był cudny :D )
    Oto moje produkty , szczerze polecam!:
    1-Matrix sleek look serum / 41zł 50ml
    2-AVON, Advance Techniques, Daily Shine Dry End Serum, 20 zł/30 ml
    3-SCHWARZKOPF, Gliss Kur, Oil Nutritive, Szampon na rozdwojone końcówki, 15 zł/250 ml
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama ostatnio byłam u fryzjera i ścięłam włosy do ramion. Staram się o nie dbać.
    Masz przepiękne włosy!
    ==
    http://internetsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz bardzo ładne włosy ;D Ciekawy post ;) Bardzo przekonuje mnie Twoje zaangażowanie i estetyczny wygląd bloga ;3
    http://roztanczonablogerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. JA własnie ostatnio dużo sciałam włosów i teraz bardzo o nie dbam. polecam olejek arganowy jest super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. JA zawsze dbam o włosy jestem włosomaniaczką hehe :) Ja używam szampon i odżywkę z gliss kur i sporadycznie olejek rycynowy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na końcówki polecam Ci zielone serum z Avon. Klikęłam w link do kurtki :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz, skomentujesz, poklikasz :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie lubię chodzić do fryzjera, unikam tego jak mogę, a końcówki przycinam sobie od lat sama - już nabrałam wprawy i całkiem sprawnie mi to idzie :D Denerwowało mnie po prostu to, że proszę o podcięcie tych ledwie kilku centymetrów, a wychodzę z włosami krótszymi o wiele, wiele więcej, niż sobie tego życzyłam.. Sama przytnę sobie jak chcę i ile chcę, w końcu jestem zadowolona ;) A na końcówki nie stosuję niczego specjalnego, ale zaczęłam się ostatnio właśnie za jakąś dobrą odżywką rozglądać. Lepiej zapobiegać niż leczyć. Znaczy - ścinać ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. z ''chińskich'' sklepów jestem bardzo zadowolona, natomiast nigdy nie zamawiałam ciuchów. torebki, zegarki, etui i biżuterię. Kurteczka jest po prostu świetna, genialnie na tobie leży i podkreśla figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. JA kiedyś byłam u fryzjera to ściął mi zamiast 5 cm to ok 10 lub nawet więcej. I teraz sama sobie co jakiś czas podcinam końcówki lecz to jest trudne i z pomocą przychodzi mi mama. ja używam odżywki nivea , ale ona nie jest przeznaczona na końcówki, lecz myślę ze tez w jakiś sposób pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz ładne włoski :3 Ja muszę je podciąć :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś bardzo naturalna! J nie przepadam ścinać włosów. Zawsze od fryzjera wychodzę nie zadowolona. Wolę obcinać w domu :)
    http://sweetchilisweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne włosy. *-* Ja ogólnie jestem zwolenniczką ścinania włosów, a we wrześniu moje ścięłam do ramion i jestem bardzo zadowolona z tej zmiany. :)
    Świetna ramoneska, muszę w końcu gdzieś taką upolować! :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne włosy, bardzo ładna kurtka :) Ciekawy post, wspaniałe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja byłam też ostatnio u fryzjera ale ścięłam gdzieś ok 10 cm, bo tak chciałam :) Również używam jedwabiu na końcówki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Osobiście używam olejku kokosowego. Jednak często farbuję henną i to inna bajka. Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam ogromny problem z łamaniem się włosów i rozdwojonymi końcówkami :(
    Fajne zdjęcia! :)

    immhfashionblog.pl(klik) | Pierwszy lookbook na yt!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja bardzo polecam olejek arganowy :) tez powinnam podciac wlosy. Tyle ze chyba na lyso, mam bardzo zniszczone wlosy. Ale dobrze ze obcielas, to bardzo pomaga. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie ufam fryzjerom, poszłam do jednej poprosiłam o ścięcie końcówek na 2/3 cm ona ucieła mi jakieś 10 i jeszcze krzywo. Na szczęście teraz nie zmagam się z rozdwojonymi końcówkami. Używam maskę z Argan Oil wiem, że można zamówić ją na ebay ale nie wiem cxy jest dostępna w Polsce. Tak czy siak bardzo dobrze działa. :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja w najbliższym czasie muszę wybrać się do fryzjera na podcięcie końcówek. Mam je zniszczone i rozdwojone także jest to konieczne. Ale niestety szkoda mi ich ścinać 😢

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi najbardziej pomaga olej kokosowy :)


    Mega torba :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Superowa torebka :) fajnie ci w tych włoskach! :)


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie żałuj żadnych centymertów, pamiętaj, że lepiej mieć krótsze i zdrowsze włosy niż długie i zniszczone! :)
    Osobiście polecam olejki, np. arganowy lub z marakui albo kokosowy, nie tylko ułatwią rozczesywanie, ale także zadbaają o końcówki, ograniczą ich rozdwajanie, a włosy będą lśniące i błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie na końcówki sprawdza się znakomicie serum z Avonu ;) ja wkrótce też wybieram się do fryzjera by zmienić dotychczasową fryzurke i kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja bardzo często ścinam włosy. Zawsze mówi się, że końcówki, a kończy się na 10-15 cm. Piękna fryzura i prześliczna ramoneska.
    http://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja właśnie ostatnio coś zaczęłam bardziej dbać o włosy. Kupiłam maska ze schwarzkopf, ale na razie użyłam ją tylko jeden raz więc niewiele mogę o niej powiedzieć :)
    Ps. Dziękuję za komentarz u mnie na blogu :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny wpis, ja nakładam na końcówki olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna kurtka, zdjęcia i bardzo ładne włosy, sama muszę ściąć ok. 5-6 cm :/ Sama nie używam zbyt często odżywek, ale te z Kallos są ponoć dobre :)

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.