Nowości (hair jazz)

marca 31, 2016

Hej bardzo lubię serię z nowościami wiec postanowiłam, że dzisiaj ja coś dodam.
Do niektórych zdjęć utrzymałam jeszcze klimat świąt wielkanocnych.

Ręczniki- Mają bardzo miły materiał i są duże niestety całe nie zmieszczą się w kadrze zamówiłam takie: klikklikklik.
Moja ocena to: 4/5

Kosmetyczka jednowarstwowa- Bardzo fajna, zamek się nie zacina i jest dobrze wykonana. W środku ma lusterko i przegródki na pędzle. Na tej stronie są dostępne inne wersje kolorystyczne klik.
Moja ocena to: 5/5

Pewnie się zastanawiacie co to jest, bo na zdjęciu dokładnie tego nie widać, są to polerki do paznokci. Polerki bardzo dobrze polerują naszą płytkę paznokcia, kosztują niewiele a w zestawie jest ich aż 10. Możecie kupić tutaj klik.
Moja ocena to 4,5/5

Plecak- Bardzo polecam. Plecak jest bardzo dobrze wykonany bez problemu pomieści format A4. Mi osobiście podobają się te wzorki na plecaku które są dobrze nasycone kolorami. Na stronie klik są jeszcze inne kolorystyczne wersje.
Moja ocena to oczywiście: 5/5

Separatory na palce- Są zrobione z cienkiego gąbkowego materiału. Bardzo się przydają do malowania paznokci, lecz myślę, ze po wielu użyciach mogą się rozerwać, ale mam nadzieję, że nie. Możecie kupić tutaj klik.
Moja ocena to- 4/5

Patyczki do skórek- Są bardzo fajne. Bardzo mi pomagają np. w usuwaniu wylanego lakieru na skórki. W zestawie jest ich 100. Możecie kupić tutaj klik.
Moja ocena to:5/5

Hair jazz na porost włosów.- Słyszałam o tym produkcie już bardzo dawno i postanowiłam zakupić zobaczymy jakie będą efekty (na pewno na ten temat za jakiś czas pojawi się notka). Użyłam jeden raz dopiero i nie miałam żadnych skutków ubocznych tak jak pisało w opiniach. Włosy jakimś cudem dobrze się rozczesywały chociaż producent informował, że będzie problem z rozczesywaniem. 
Moja ocena jak na razie to 5/5

Piżamka- Jest bardzo ładna, miła w dotyku, i ma fajne nadruki. Lecz niestety jest cienka i prześwituje. Możecie zobaczyć jak wygląda na stronie klik.
Moja ocena to 3,5/5


Zapraszam na instagrama; KLIK

40 komentarzy

  1. Te polerka i myślałam że to są cukierki w takich pudełkach hihihi :D Bardzo słodka piżamka !!! Fajna seria :) slaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważaj z Hair Jazz, ja używam go 2.5 tygodnia i tak mi włosy wypadają...boże mój...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka fajna piżamka :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te gseparatory oraz ten plecak - bardzo pasują w mój gust :)
    Mój blog
    Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny plecak :) Jestem nim zauroczona! :D
    Masz bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna kosmetyczka i bardzo urocza piżamka XD A plecak kosmos :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piżamka przesłodka <3 Sama ostatnio kupiłam podobny plecak :)
    Kosmetyczka wygląda fajnie :D
    Pozdrawiam ;**

    http://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny plecak, lubię takie.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne nowości, plecak mam podobny, ale czarno biały :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajni ulubieńcy i śliczna piżamka! :3 Pozdrawiam gorąco
    modern-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiedziałabym, że ta kosmetyczka jest jak każda inna, ale przyznam, że trafiłam niedawno na taką przy której zacinał mi się zamek. Z polerkami mam akurat mało do czynienia i wcześniej nie wiedziałam do czego one są itd. :P
    Plecak najbardziej mi się podoba. Moja koleżanka ma właśnie w takim stylu tylko, że w inne wzory.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo mam taką samą kosmetczke i jest super bardzo mi się podoba plecak i chyba zakupie bo własnie ostatnio mój stary sie rozwalił haha :)
    Hairr jazz słyszałam o tym.

    OdpowiedzUsuń
  14. O szkoda, że piżamka prześwituje bo jest piękna. Bardzo podoba mi się plecak i kosmetyczka .
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne nowości ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne rzeczy. Widać ze stronka na fajny asortyment :)
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne rzeczy. Widać ze stronka na fajny asortyment :)
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne są te rzeczy ja też polecam ten plecak.
    Mam prawie taki sam i jest cudwony :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/04/nietolerancja_2.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo jaki piękny plecak :) miałam hair jazz i osobiście bardzo polecam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super rzeczy zamówiłaś :) A ten szampon i odżywka jest bardzo ciekawa czekam na recanzje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super rzeczy zamówiłaś :) A ten szampon i odżywka jest bardzo ciekawa czekam na recanzje.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale mi się podoba piżamka, szkoda tylko ze prześwituje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale mi się podoba piżamka, szkoda tylko ze prześwituje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny plecak! Sliczne ma te kolorki :)
    Urocza ta piżamka szkoda, że prześwituje :/
    rose-mary-rozkminia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda że ta piżamka ma lichy ,materiał
    Na stronie prezentuje się cudownie,a na żywo nie do końca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, ale jeden plus to miły materiał.

      Usuń
  26. Kosmetyczka fajna :)a co do plecaka to musisz nosić lekkie rzeczy w nim, bo szybko się rozwala ;/
    http://zzyciawzietexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piżama, plecak i kosmetyczka bardzo mi się spodobały. :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowna ta piżamka :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  29. ten plecak jest prze świetny
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna pizamka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Plecak jest super! Bardzo lubię te wszystkie nowoczesne wzorki.Miałam już te produkty do włosów i powiem szczerze,że są bardzo dobre i tanie :)
    Pozdrawiam,Daria

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten plecaczek jest śliczny ;) Bardzo mi się podoba :D
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog
    oraz --> Fanpage

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.