Pierwszy raz hybrydy- Dzień Kobiet

3/07/2016

Heii! We wtorek już Dzień Kobiet ja z tej okazji mam wam do pokazania paznokcie hybrydowe które robiłam pierwszy raz, wiem nie są idealne, ale praktyka czyni mistrza i myślę, że następnym razem pójdzie mi lepiej.
Do manicure hybrydowego użyłam lakieru elite99 kolory:
- 6053- klik
- 6039- klik
- 6037- klik
Lakiery zrobiły na mnie duże wrażenie ładnie prezentują się na paznokciach, dobrze się je nakłada i mają w miarę dobre krycie nie wiem jak będzie z trwałością, bo jak wspomniałam wcześniej hybrydy robiłam pierwszy raz. Zamówiłam je na stronie sammydress.pl. Lakiery przyszły ładnie i starannie zapakowane czekałam na nie ok. 1,5 tygodnia.

 "poduszka"- klik
Na koniec użyłam oliwki, która bardzo dobrze nawilża i odżywia skórki a zapach oliwek jest piękny. Link tutaj.
Podoba wam się propozycja? co sądzicie o kolorach?

49 komentarza

  1. bardzo ładne kolorki :)
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są te kolorki, ten niebieski jest piękny :).
    Pozdrawiam!
    http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolory *,*
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorki idealne :) pomysł świetny :) Uważaj na skórki i staraj się ich nie zalewać :) O tych lakierach jeszcze nie słyszałam, prezentują się całkiem nie źle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolory świetne :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądają :) Mi sie strasznie podobają, uważam, że super Ci wyszły tym bardziej, że to pierwszy raz :) A te olejki muszą być super :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolory.Ja nadal nie mogę się do hybryd przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne paznokcie 💋 urzekł mnie brokatowy lakier. Jak dla mnie świetny 💗 xx

    dontcoppy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory bardzo ładne, ale musisz popracować nad wykonaniem, ponieważ bardzo wyszłaś poza płytkę, a zalewając skórki, skracasz trwałość manicure. W zalanych przestrzeniach lakier odrywa się od skórek. Dzięki temu tworzy idealny wlot powietrza i różnych tłustych substancji, które nie powinny znaleźć się pod hybrydą. Po każdej warstwie przejedź drewnianym patyczkiem czy dłutkiem naokoło paznokcia i zbierz nadmiar tego, co się wylało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie tak jak już wspomniałam w poście hybrydy robiłam pierwszy raz i mam nadzieje, żę za kolejnym razem lepiej mi wyjdą.

      Usuń
  10. Jak na pierwszy raz, to bardzo ładne wyszły :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie ci wyszło :)

    Kochana mogłabyś kliknąć w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Ogromnie mi zależy, z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolorki.
    Zazdroszcę długich paznokci- ja gram na gitarze i za długich nie mogę mieć :/


    Pozdrawiam,
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  13. Też wkrótce zamierzam zacząc robić hybrydy ;)

    http://chudszashirley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne kolorki😊😃

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszło naprawdę super !
    Aż niewiarygodne, że robiłaś hybrydy po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dużo słyszałam o hybrydach, jednak jeszcze nie miałam okazji być ich posiadaczką. Bardzo ładnie one wyglądają, więc może się skusze. Śliczne kolorki wybrałaś :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne ! Nie miałam hybryd ale już wiem że podbiły moje serce ! Twoje wyszły genialnie :) Te kolory są genialne ! Pozdrawiam :) lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. O piękne paznokcie widziałam, ze firma elite99 ma dużo fajnych kolorków a te co wybrałaś są chyba najpiękniejsze. Mam takie same olejki do paznokci i bardzo je lubię ojj tak zapach mają super :)

    http://gabrysia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Łał bardzo podobają mi się kolorki lakierów i fakycznie ładnie wyglądają na paznokciach najbardziej mi się podoba ten srebny. Planuję zakupić lakiery z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. O, nie znałam tej firmy, a że jest na Sammydress to moze sie aż skuszę. Jak na pierwszy raz nawet nieźle, tylko troszkę przejechałaś po skórkach, ale im wiecej będziesz malować paznokcie, tym bardziej wejdziesz wprawę. Ja długo się uczyłam jak robić hybrydy, są o wiele lepsze od zwykłych lakierów. :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny pomysł, ja jednak zrobiłabym w jednym kolorze całą dłoń, a tylko jeden wyróżniłabym.
    Dobrze, że jesteś zadowolona z lakierów :)


    Zapraszam ♥
    colorful-dreams9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie dobrałaś kolory, a paznokcie wyszły ci cudownie *-*
    Ja jeszcze nigdy nie robiłam hybryd, ale pewnie kiedyś spróbuję :)
    http://yumikokawaiiworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne sama planuje sobie zrobić na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie i staranne, szczególnie mi do gustu przypadł ten brokatowy. Sama mam po raz pierwszy paznokcie hybrydowe - zbieg okoliczności koleżanka zrobiła mi je wczoraj. Jak na razie są świetne. Mam takie granatowo-błyszczące. Jak na pierwszy raz to bardzo ładnie wyszło. :)
    www.tylko-szum.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, jak na pierwszy raz - wyszło naprawdę świetnie, a z każdym kolejnym razem będzie coraz lepiej! :) Piękne kolory! W ogóle uwielbiam wszelkie odcienie niebieskiego - taak, nawet poduszeczka podbiła moje serce :D Super, życzę powodzenia przy tworzeniu kolejnych hybryd, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne kolorki. Jak na pierwszy raz świetnie wyszły. Ja właśnie niedawno zamówiłam z tej firmy lakiery, no i fajna "podusia" :D
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/2016/02/ferie.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne kolorki.Uwielbiam miętowe pastele *.* Ja do hybryd nie jestem przekonana i w sumie nie wiem dlaczego ;c Może kiedyś ..
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie dobrałaś kolory :3 Śliczne paznokcie *,* Jak na pierwszy raz to super Ci to wyszło! ^^
    paciulek.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne paznokcie jak na pierwszy raz! Ja też często zalewam trochę skórki zatem nie ma czym się przejmować :D Z czasem dojdziesz do wprawy! Świetnie dobrałaś kolory!

    OdpowiedzUsuń
  31. o matko jakie sliczne paznokcie! kolory sa swietnie dobrane i super sie prezentuja! :)

    http://shawtyqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie wyglądają, mam nadzieje, że był duży wybór kolorów, bo uwielbiam przeróżne kontrasty. Śliczne pazurki, jak na pierwszy raz wyszły bezbłędnie.

    gorzkaczekoladax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja bym się bała zrobić hybrydy... szczególnie sama, ponieważ nie mam zbyt dużej wprawy w malowaniu paznokci. Kolory ślicznie sie prezentują, aczkolwiek wolę szarości i w żywych barwach źle bym się czuła. Pozdrawiam cieplutko :)

    http://pisanelukrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jej, jak na pierwszy raz wyszły super! Bardzo podoba mi się takie połączenie kolorów :) Podziel się na blogu kolejnymi próbami upiększenia paznokci! :D

    http://malinkamojabajka.blogspot.com/2016/03/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  36. wyszły Ci genialnie! moje trzymały się 3 dni..... Obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  37. ja zaczęłam od semilaców i nie mam zamiaru rezygnować z nich. hybrydy kocham i nigdy nie przestanę ich robić. Hybrydy - zwłaszcza że są to twoje pierwsze, wyszły na prawdę super. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne kolorki! Bardzo ładnie Ci wyszło jak na pierwszy raz :)
    Już dłuższy czas myślę o zakupie zestawu do hybryd, a twoje posty coraz bardziej mnie przekonują :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow! Śliczne te kolory i w takich momentach żałuje że do szkoły nie można malować paznokci :/ świetnie ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  40. mega blog <3 http://janicka-blognastolatki.blogspot.com/ zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  41. planuję w najbliższym czasie zaopatrzec sie w hybrydy :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. kolory nie w moim guście, ale ładne pazurki :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  43. Super kolorki! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. łał cudowne kolorki i paznokcie. A ta oliwka musi być ciekawa może ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  45. Moje ulubione kolory! Uwielbiam srebrne dodatki do paznokci :) - Jeszcze będziesz mistrzynią w pazurkach! :-)

    poklikane. :-)

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.