Szminka Felicea & mini zamówienie z dresslink

3/24/2016

Witajcie kochani dzisiaj mam wam do zaprezentowania czegoś co na moim blogu było dawno temu czyli recenzja. Mam wam do przedstawienia naturalną szminkę do ust z firmy felicea. Już wcześniej spotkałam się z tą firmą kiedyś zakupiłam korektor do twarzy felicea i zrobił bardzo na mnie pozytywne wrażenie. 

Szminka występuję w 6 wariantach kolorystycznych myślę, że każdy znajdzie dla siebie najbardziej odpowiedni kolor. Muszę przyznać, że ja zamówiłam za bardzo czerwony, jaskrawy kolor wiec polecam przy zamówienie dokładnie się zastanowić jaki jest wasz odpowiedni .
WŁAŚCIWOŚCI SKŁADNIKÓW:
Olej z nasion rącznika pospolitego, odżywia i wygładza.. Skalwan z oliwy z oliwek, naturalny emolient działa odżywczo i regenerująco. Olej Jojoba zmiękcza i tworzy warstwę lipidową.Zawarte w olejach roślinnych Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT) tworzą barierę ochronną i regenerują naskórek, przeciwdziałają utracie wody, hamując w ten sposób procesy starzenia skóry.. Wosk Candelilla pielęgnuje, wygładza i natłuszcza. Wosk pszczeli znany jest ze swych właściwości regeneracyjnych i odżywczych.. Witamina E działa kojąco i regenerująco, hamuje procesy starzenia skóryMineralna Mika nadaje delikatny, perłowy połysk. Szminki i zawierają tylko naturalne barwniki: biały, czerwony oraz żółty.

Cena: 29zł
Moja opinia:
Jak już wcześniej wspomniałam kolor nie jest idealny dla mnie ale to nie przeszkodziło mi w moich testach. Zacznę od opakowania jest ono bardzo dobrze wykonane zamykane na "klik" i pięknie się prezentuje w mojej kosmetyczce, logo firmy dodaje uroku. Szminka idealnie rozprowadza się na ustach, Dzięki naturalnym składnikom usta są nawilżone i odżywione. Z trwałością moim zdaniem jest średnio bez jedzenia to 3,5 godziny. 
Więcej informacji tutaj klik
Ocena pomadki to: 4/5

Zapraszam do zajrzenia na stronę felicea.pl w ofercie również znajdziecie naturalne kredki do oczu, kredki do ust, korektory, cienie do powiek w kredce, błyszczyki oraz pomadki ochronne.

................................................ 
W drugiej części posta chciałabym wam pokazać małe zamówienie z dresslink
Naklejki na paznokcie (wzory przyszły całkiem inne niż na stronie)- klik
Bluzka- bardzo wam ja polecam! klik
Mazak do wzorków na paznokcie- klik
Zestaw do manicure/pedicure- klik
Do zobaczenia w następnej notce!

40 komentarza

  1. Bardzo ciekawe zamówienie, podoba mi się bluzeczka. Lubię firmę Felice.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz fajna bluzeczkę! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szminka bardzo mnie zaciekawiła.
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się wydaje, że szminka powinna nawet i z jedzeniem się długo utrzymywać, więc te 3,5 godziny bez jedzenia niezbyt mnie przekonuje do jej zakupu. Potrzebuję zazwyczaj produktu który albo nawilży delikatnie moje usta i nada im koloru czyli coś jak BabyLips bądź szminka, która utrzymuje się prawie cały dzień i to z jedzeniem :)
    Mój blog
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm masz racje :) ale tutaj są naturalne składniki wiec trudno aby się dłużej trzymała.

      Usuń
  5. Zaciekawiłaś mnie tą szminką :D Bardzo ładna bluzka i ogółem ślicznie wyszłaś na zdjęciach :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama ma tę szminkę i dobrze się sprawdza :)Podoba mi się Twoja bluzka. Będę tu częściej wpadać :)
    http://roztanczonablogerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa bluzka,kliknełam w linki.
    Szminka ciekawe lecz to również nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne produkty. Ta pomadka bardzo mnie zaciekawiła. Zapraszam na mojego bloga z opowiadaniami http://jakoopowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor ma ta szminka!:)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rzeczy, ale szminka najlepsza! Cudowne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szminka wydaje się bardzo fajna, odważna - krwisto czerwony kolor dodaje powagi :) Ponadto bardzo podoba mi się ta bluzka!

    http://malinkamojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy zamówiłaś!
    Bardzo podoba mi się bluzka i kolor szminki mega *-*
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie, za krótko się trzyma.
    ale kolor jest łady :)
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupy zrobiłaś, szminki są zdradzieckie :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydałaby mi się taka szminka! Wydaje się być idealna dla mnie!
    http://written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny post. super szminka mam wiele produktów z tej firmy.
    Jestem bardzo z niej zadowolona :) Super post
    http://spam2506.blogspot.com/2016/03/faszywosc.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Szminka wydaje się śliczna, może się na nią skuszę ;)
    Cudny post <3
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie się zapowiada ta szminka Ale w tym sezonie stawiam na trochę jasniejsze kolory. Podoba mi się ta koszulka Ale nie jestem przekonana do zamówienia czegoś gdy nie przymierzam i nie widzę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam ból złego doboru koloru szminki. Szlag mnie trafia, gdy po raz kolejny daję się na to łapać.
    Świetna bluzka, pasuje Ci!

    http://gorzkaczekoladax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Szminka wydaje się na naprawde ładną!! Świetny wpis!

    Zapraszam jestem nowa --> izkaelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja niestety nie używam szminek, tylko balsamów do ust, ale wydaje się przyzwoita :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor szminki bardzo mi się podoba, ale raczej na moich ustach nie wyglądał by za ładnie :/ Bluzka bardzo ładna :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo ja własnie mam taką szminkę tylko inny kolor i jestem z niej zadowolona.
    Fajna recenzja i fajne rzeczy kopiłaś na dresslink.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna recenzja. może kiedyś będę potrzebowała takiej szminki, to zajrzę na tą stronę :) http://kramcia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne rzeczy ci przyszły :)
    Bluzka mi się baardzo podoba, a tą szminką mnie zaciekawiłaś :)
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna szminka, planuję kupić.
    Super rzeczy z dresslink, podobają mi sie naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Prawda, szminka bardzo krótko trzyma się na ustach, ale cóż, są to naturalne skłądniki, więc chociaż to. :) Prześwietne zamówienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna szminka jak i bluzka :)
    Ja jeszcze na etapie pomadek nawilżających ale za 2 lata tu wrócę :)
    Śliczne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam taką samą szminke i jest ok. Fajne rzeczy z dresslink.

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się ta bluzka :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna bluzka, szminka też bardzo fajna! Zapraszam :) http://glessfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta szminka taka sobie, nie mój kolor. Bluzka fajna, szkoda, że zdjęcia "zepsułaś" filtrami :/

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.