Mini haul zakupowy (labo, orifflame, dresslink, cndirect)

kwietnia 18, 2016

Hej! Mam wam do pokazania co zamówiłam i kupiłam w ostatnim czasie. Pokaże wam tylko wybrane rzeczy, bo nie chcę aby notka była za długa.
Suchy szampon dla mnie bardzo potrzebny wybrałam z firmy syoss, i bardzo polecam.
-Labo, cena ok. 13zł-

Mgiełka jest to już moja druga buteleczka i zapach ma piękny lecz niestety krótko się utrzymuje.
-Oriflame, cena ok. 8zł-

Teraz coś do stóp na stronie pisze, że "  Usuń martwy naskórek delikatnie, niech nogi niesamowite jak dziecko". Na pewno te gadżety co zamówiłam przydadzą się to pedicure spa. Link do filmiku pedicure spa.
-Dresslink klik i klik, cena 2.100.89$ i  5.490.99$ 

 Merz spezial słyszałam o dobrych opiniach więc spróbowałam sprawdzić czy to na prawdę działa. Najbardziej mi zależy o regeneracji paznokci, bo po żelach się bardzo mi osłabiły.
-Apteka, cena 46zł-

 Poduszki zamówiłam dla mojej koleżanki jest to już drugie zamówienie z poduszkami i oczywiście udane.
-Dresslink, cen2.37

Do kupienia tego kremu skusił mnie zapach który jest przepiękny. Krem doskonale nawilża dłonie i świetnie się wchłania.
-Labo, cena 6,99zł-
Lakier z chińskiej strony chciałam go przetestować i zrobił na mnie duże wrażenie. Lakier jest dobrze napigmentowany i ma świetny pędzelek z trwałością to ok 4 dni. Jedynym minusikiem jest to, że długo schnie.
-Sammydress, cena 2$ 
klik

16 komentarzy

  1. Ooo *-* Bardzo ładne te poduszki. Ja ostatnio zakupiłam piękną mgiełkę w Bershce, do wyboru są tylko 3 zapachy (wszystkie cudowne), które nie ulatniają się po kilku godzinach. Ich trwałość mogę ocenić 10/10 :D Miałam jakiś produkt Oriflame z tej serii i muszę przyznać- zapach obłędny *-*
    Pozdrawiam ;**

    nigdy-nie-dorastac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. poduszki emoji genialne :)

    http://by-aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny haul.Skoro te poduszki są aż takie fajne to jakby się dało zrób konkurs/rozdanie :)
    Mi się one bardzo podobają lecz nie mam na razie kasy abym kupywała sobie przyjemności :/
    Ogólnie ten krem miałam ale mam uczulenie na składniki,które są tam...a szkoda bo krem naprawdę fajny♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne poduszki!:*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie podobają mi się te poduszki, są genialne! Daj znać koniecznie jak sprawuje się to "coś" do stóp, bo jestem tego bardzo ciekawa! Świetny haul!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny haul :) Te poduszki jakie cudowne *.*


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe nowości ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne poduszki :)
    Mam krem z Tutti Frutti i naprawdę się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako miłośniczka mgiełek- to chyba jasne, że zainteresowała mnie i ta. Może nawet się skuszę, bo może dość fajnie pachnieć.

    gorzkaczekoladax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. poduchy świetne ! zdjęcia jakościowo super !! http://dlifebook.blogspot.com/2016/04/reaktywacja.html zapraszam ! miło będzie jeśli coś po sobie zostawisz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te poduszki świetnie wyglądają *o*

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny haul! najbardziej cieki mnie to tutti frutti
    bo uwielbiam te kosmetyki a takiego zapachu chyba nie miałam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny ten suchy szampon i poduszki! :D Ciekawe, że chiński lakier wytrzymuje aż 4 dni! wow :)

    http://malinkamojabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ten czwarty dzień jest już tragiczny :(

      Usuń
  14. Te poduszki są mega! Sama jedną posiadam, świetny haul, mam nadzieje że bedzie takich wiecej! ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.