Hair Jazz opinia

5/27/2016

Czy kuracja Hair Jazz jest skuteczna? Czytałam o tej kuracji bardzo dużo spotkałam się z bardzo dobrymi opiniami i również ze złymi. U mnie była nawet skuteczna, ale nie w 100%.
Teraz mija aż dwa miesiące stosowania Hair Jazz.
Jak stosowałam?
Co dwa lub co trzy dni. Szampon nakładałam na skórę głowy wmasowywałam i czekałam ok. 5 minut tak jak zaleca producent a odżywkę na całą długość włosów i czekałam również ok. 5 minut. Z odżywką miałam problem jak nakładać na samym końcu kuracji zorientowałam się, że na dołączonej kartce pisało żeby wmasowywać w skórę głowy a na opakowaniu odżywki, że nakładać na cała długość włosów. Przez prawie całą kuracje nie nakładałam odżywki na skórę głowy tylko na całe włosy tak jak pisało na opakowaniu i myślę, że to się przyczyniło, że wzrost był trochę mniejszy. Nie wiem dlaczego na kartce i na opakowaniu pisało inaczej.
Wydajność:
Oba produkty są bardzo wydajne po dwóch miesiącach zostało mi jeszcze na 3-4 mycia.
Gdzie kupić?
http://harmonyplus.pl/

Składniki odżywki Hair Jazz:
AQUA, PARAFFINUM LIQUIDUM, CETEARYL ALCOHOL, ALCOHOL, OVUM SHELL POWDER, BENZYL ALCOHOL, CETEARETH-20,  HYDROLYZED SOY PROTEIN, PARFUM, DIPALMITOYLETHYL HYDROXYETHYLMO- NIUM METHOSULFATE, LYSOLECITHIN, CITRIC ACID, PROPYLENE GLYCOL, SODIUM DEHYDROACETATE, HYDROLYZED KERATIN, CAMPHOR, DEHYDROACETIC CARBOXYMETHYL CHITIN, PYRIDOXINE HCL, LINALOOL, AMYL CINNAMAL.

Składniki szamponu Hair Jazz
AQUA, COCO SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAÏNE,  ALCOHOL, ACRYLATES/BEHENETH-25 METACRYLATE COPOLYMER OVUM SHELL  POWDER, SODIUM CHLORIDE, PEG-150 PENTAERYTHRITYL TETRASTEARATE, BENZYL ALCOHOL, PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, PARFUM, CITRIC ACID, HYDROLYZED KERATIN, DL-CAMPHOR, PYRIDOXINE HCL, CARBOXYMETHYL- CHITIN, PROPYLENE GLYCOL, DEHYDROACETIC ACID, SODIUM DEHYDROACETATE, C.I. 42090, LINALOOL, AMYL CINNAMAL. 
Opinia:
Pierwszy raz włosy umyłam 30.03.16r. Więc mija już prawie dwa miesiące. Za każdym razem miałam problemy z tym, że szampon nie chciał się pienić, ale jakoś to przetrwałam. Po stosowaniu szamponu i odżywki włosy troszkę bardziej mi wypadały, zrobiły się bardziej suche.
Czy włosy mi urosły?
Po dwóch miesiącach kolejny raz zmierzyłam jedno pasmo i włosy urosły mi ponad 4cm. Dla mnie jest to jest bardzo dużo, bo włosy rosną mi bardzo wolno ok. 1,5cm na dwa miesiące.  Myślę, że jakbym dawała odżywkę na skórę głowy to przyrost by był jeszcze większy. Lecz niestety jak wspomniałam wcześniej na opakowaniu od odżywki pisało, ze na całe włosy.
Mimo wszystko jestem bardzo zadowolona z kuracji Hair Jazz.

Słyszałyście o szamponie i odżywce Hair Jazz?

19 komentarza

  1. nie słyszałam o tym ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie slyszałam nigdy o tej odżywce i szamponie!

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tych produktach :( Widać wielką różnicę ! :O
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o odżywce ani szamponie , ale chyba się skuszę bo widać świetne efekty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy o tej odzywce i szamponie nie slyszalam ale twoja recenzja bardzo mnie zaciekawiła. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy wcześniej nie słyszałam o produktach owej marki, ale wydaje się być na prawdę fajna. Sama chciałabym szybciej zapuścić włosy, więc może kiedyś się skuszę :)

    http://yulstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. OOo nie slyszalam o tej kuracji bardzo chetnie wyprobuje urosły ci włosy ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie plusem jest, że odżywka jest w takiej tubce, że na rękę nie wyciśnie mi się go za dużo, a zazwyczaj tak właśnie jest. Ogólnie nie słyszałam o Hair Jazz. Szczerze, to ja wolę zostać przy tych kosmetykach co aktualnie stosuję. Za bardzo nie lubię takich zmian, więc może to dla tego nie chcę wypróbować.
    http://lexxiajaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie ta tubka jest dużym plusem :)

      Usuń
  9. Nigdy nie słyszałam . Ładnie ci włoski urosły :)



    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie slyszlam o tym szamponie i odzywce. Chętnie bym ja wyprobowala, jednak mam za bardzo wrażliwą skórę głowy :(
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy o tym jeszcze nie słyszałam ale może faktycznie warto wypróbować na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O faktycznie ci dużo urosły ! Wypróbowałabym, ale ten fakt, że włosy wypadają trochę mnie odstrasza :/

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz o nim słyszę, ale jestem pozytywnie zaskoczona! Musze po niego sięgnąć! :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. SŁyszałam i sama próbowałam,nie było to aż tak bardzo efektowne aczkolwiek odżywiło mi włosy.Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja osobiście słyszałam jedna opinie od mojej kuzyki i była bardzo nie zadowolona. Jednak dała tym produktom jeszcze jedną szanse i zobaczymy. Widać u Ciebie mała różnice :) Bardzo dobra recenzja :) Slaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja sis stosuje te badzieja i wlosów ma coraz mniej

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt super. Zastanowię się nad kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cóż,z moją fryzurą nawet ten specyfik cudów nie zdziała :-) Ale ty masz piękne włosy. Pozdrawiam cię serdecznie i zapraszam do siebie www.stanislawgorny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.