Nowości

5/21/2016

Hej! ze sklepu dresslink, cndirect i wholesalebuying przyszły mi ostatnio paczki lecz niestety nie było to w 100% udane zamówienie.
Torebka (klik) wygląda pięknie wydaje się, że jest dobrze wykonana lecz niestety po jednym dniu noszenia urwał się jeden uchwyt. Bardzo się rozczarowałam na szczęście dało się to jakoś zawiązać.
Moja ocena to 3,5/5

Torba (klik ) myślałam, że będzie większa, na stronie wyglądała na dużo lepszą, Torba jest wykonana  niestety z bardzo cienkiego materiału, można ją złożyć  i dać do dołączonego małego woreczka, który jest w zestawie. 
Moja ocena: 3/5

Kocyki (klik) bardzo miłe w dotyku lecz malutkie na stronie wyglądały na duże więc nawet nie zwracałam uwagi na wymiary podane na stronie. Jak miałabym zamawiać kolejny raz to już bym ich nie zamawiała ze względu na ich małe wymiary.
Moja ocena to: 4/5

Poduszki (klik) kolejny raz zamawiam i się chyba nigdy na nich nie zawiodę. Na każdej osobie robią pozytywne wrażenie i uśmiech na twarzy.
Moja ocena: 5/5

Szczoteczki (klik) do manicure bardzo się przydają przy usuwaniu pyłku po polerowaniu i piłowaniu paznokci.
Moja ocena: 5/5

Skakanka (klik) bardzo długa, niestety nie skacze się przez najlepiej nawet po skróceniu :(.
Moja ocena: 3/5 

W następnej notce dodam na bloga długo oczekiwaną recenzje szamponu i odżywki hair jazz. 
Do zobaczenia! :)

15 komentarza

  1. U mnie wczoraj też był post z nowościami ;))
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super poduszki ! Śliczny wygląda bloga!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że się rozczarowałaś torebką, dobrze, że udało się to jakoś załagodzić. Torba mi się spodobała, szkoda tylko, że nie jest duża, ja przepadam za dużymi torbami. Miłego dnia!

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. poduszki są świetne, kolejne rzeczy nie zrobiły na mnie większego wrażenia, ale to podobnie jak na tobie. oczywiście pokilkałam :)
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduszki super :)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne poduszki ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje serce skradły poduszki :D są świetne
    Zapraszam do mnie https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy. Poduszki najlepsze <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzą mi się te poduszki, ale nie jestem do nich przekonana, może się skuszę :D Slguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz śliczny wygląd bloga! *-
    Ciekawe zamówienie, podobają mi się torby. :)

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.