Pierwsza paczka od firmy banggood

maja 06, 2016

Heii. Kilka dni temu doszło do mnie zamówienie z firmy banggood. Prawie każda rzecz była zapakowana w oddzielną paczkę i tak się złożyło że wszystko przyszło za jednym razem. Sklep banggood ma bardzo dużo kategorii każda mnie bardzo zainteresowała  i nie ograniczyłam się tylko do działu moda i uroda.

Dekoracje do domu:
Kwiaty nawet sztuczne pięknie udekorują nasz dom. Bardzo lubię dekorować dom kwiatami jak zobaczyłam je na stronie to wiedziałam, że muszę zamówić. Kwiaty dostępne tutaj.

Kuchenne akcesoria:
Spieniacz do mleka oceniam średnio, bo nie spienia dobrze mleka myślę, że ma za słaby silniczek. Obok jest szczotka kuchenna, do środka wlewa się płyn do naczyń, jest to bardzo ciekawy gadżet nigdy nie widziałam w polskich sklepach. Koniecznie zerknijcie na ten gadżet na stronie zademonstrowane na jakiej zasadzie to dokładnie działa. Spieniacz dostępny tutaj, szczotka dostępna tutaj.

Paznokcie:
Top coat sprawdza się super pięknie błyszczą się paznokcie i pod lampą led zastyga po 60 sekundach.Top coat nie zaszkodził moim paznokciom wręcz przeciwnie- utwardził je. Top coat dostępny tutaj.

Matowy lakier to coś co od dawna chciałam mieć i ten lakier to świetna sprawa. Lakier ma bardzo dobry pędzelek, dobrze się rozprowadza, wystarczy dwie warstwy a paznokcie są dobrze pokryte i przede wszystkim matowe! planuję jeszcze zamówić inne kolory bo wybór jest duży. Lakier dostępny tutaj.

Waciki bezpyłowe idealne do zmywania lakieru i odtłuszczania płytki paznokcia. Waciki bardzo dobrze się sprawdzają przede wszystkim nie zostawiają żadnego pyłku na paznokciach. W zestawie jest ich aż 900. Waciki dostęone tutaj.

Mam nadzieję, że spodobały wam się rzeczy które zamówiłam z różnych kategorii.

14 komentarzy

  1. spieniacz do mleka świetny :) Czasami sie przydaje :)

    http://yulstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej to by mi się te waciki przydały, bo zwykłe mnie denerwują XD.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że nie zamówiłaś ubrań, tylko coś innego. W następnym zamówieniu też mam zamiar zamówić coś innego, nie ubrania :)
    te lakiery mnie bardzo zaciekawily, musze je zobaczyc ;3
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy zamówiłaś :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zamówienie :) Matowy lakier ma prześliczny kolor! <33


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne lakiery ;)

    pozdrawiam i zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej zaciekawiły mnie waciki bezpyłowe. No nieźle, dobrze byłoby zainwestować :) I bardzo ładne kwiatki. Jeśli chodzi o szczotkę kuchenną to znajduje się w polskich sklepach. Kiedyś miałam ale osobiście mi nie odpowiadała. Fajny design :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe rzeczy, bardzo mi się podobają kwiaty, chętnie bym je zamówiła. Nie mam ręki do żywych roślin, wiec sztuczne kwiaty były by dla mnie idealnym rozwiązaniem. :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor lakieru. Może sama zamówię go razem z top coat i tymi wacikami. Ładny blog.
    http://cottonon.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamówiłaś świetne rzeczy! Nigdy nie miałam styczności z tym sklepem.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy :)
    Mogłabyś polubić ostatni udostępniony przeze mnie post? https://www.facebook.com/lelkamillel
    Odwdzięczę się, tylko wystarczy napisać mi jak :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rzeczy wybrałaś !

    Zapraszam : http://lucy-lusia2.blogspot.com/
    Proszę Cię bardzo ,aby ( jak możesz) kliknęła w linki w ostatnim poście !

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za tą stroną i chyba nikt mnie nie przekona :D Ale dobry post :) Fajne zdjęcia ;) slaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.