Recenzja Efektima

5/14/2016

Efektima "Jest to polska firma kosmetyczna założona w 2000 roku. Specjalizuje się w kosmetykach dla kobiet i mężczyzn oraz w specjalistycznych kuracjach do ciała. Produkty firmy Efektima skierowane są przede wszystkim do osób, których skóra wymaga bardziej intensywnej pielęgnacji oraz zapobiegania negatywnym skutkom, jakie wywiera przemijający czas. Efektima z wielkim zainteresowaniem śledzi najnowsze osiągnięcia i tendencje w kosmetyce światowej, wykorzystując do swojej produkcji wszystkie najnowsze i skuteczne w walce z czasem surowce. Oferowane kosmetyki podlegają testom dermatologicznym i aplikacyjnym, co pozwala twierdzić, iż wszystkie produkty wykazują sprawdzoną jakość i wysoką skuteczność."

Przedstawię wam dzisiaj dwa najnowsze produkty producenta:
 1. COCONUT MIRACLE, Masło do ciała
 Masło znajduje się w plastikowym i przezroczystym słoiczku z nakrętką. Przed wszystkim masełko ma cudowny kokosowy zapach czyli to co najbardziej lubię w kosmetykach tego typu. W środku możemy zauważyć wiele drobinek z olejkiem Jojoba, które bardzo szybko rozcierają się na skórze. Po użyciu masełka skóra jest odżywiona i dobrze nawilżona. Polecam szczególnie dla osób mające problemy z suchą skórą masełko w tej sprawie sprawdzi się idealnie.

2. PORE & MATT - CONTROL, Pudrowo-matująca mgiełka w sprayu
Mgiełkę używa głownie moja mama i jest jak najbardziej zadowolona. Mgiełka zajmuje bardzo mało miejsca wiec również doskonale nadaje się do pracy, szkoły lub nawet w podróż. Aplikacja zajmuje kilka sekund a popsikaniu twarz robi się mokra ale po dłuższej chwili pojawia się obiecany mat na skórze. Mgiełka dobrze odświeża skórę, ma świeży i delikatny zapach. 
Słyszałyście o nowych produktach firmy Efektmania?
Zapraszam na instagrama @moniqa99

14 komentarza

  1. Jeszcze nie słyszałam o tych produktach :)

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie napisana recenzja :)
    Nigdy nie spotkałam tego produktu :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. masełko jest bardzo kuszące :)
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. przydałby się skład:)
    https://ameliarejmi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ta firma jest super:) piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tych produktach przynajmniej tak mi się wydaje. Masło chętnie bym wyprobowalam

    OdpowiedzUsuń
  8. ta mgiełka mnie zaciekawiła

    OdpowiedzUsuń
  9. super recenzja :) bardzo mnie zaciekawiły te nowe produkty z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe produkty na pewno pięknie pachnie kokos uwielbiam super post ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie słysałam o takiej firmie ani takich kosmetykach ;)
    dostepnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam również recenzję tych produktów u siebie i jestem strasznie zadowolona ! Są genialne ! Pozdrawiam ! slaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.