Antybakteryjne spraye do rąk PureQueen

6/11/2016

Firma PureQueen  proponuje nam spraye antybakteryjne w 3 wariantach: Aloes, Olej arganowy oraz Kokos. Każdy spray ma pojemność 30ml i jest bardzo wydajny wystarcza na ok. 500 pojedynczych aplikacjiProdukty Posiadają zatyczkę zabezpieczającą oraz wygodny atomizer. Takie spraye świetnie przydają się w podróż, na wycieczkę. 
Spraye zawierają witaminę E czyli tak zwana "Eliksirem młodości". Po użyciu spraya mogę zauważyć, że dłonie są odświeżone i oczyszczone, gładkie, nawilżone i pachnące. Moim zdaniem takie spraye to bardzo przydatny produkt dla każdego, w każdej chwili i wszędzie można umyć dłonie bez dostępu wody to jest rewelacyjne rozwiązanie!
Spraye do kupienia na stronie: sklep.purequeen za 12.99zł
Czy przekonały was takie spraye?

8 komentarza

  1. ja nie jestem fanem takich produktów :)
    ale ciekawy post!

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również testowałam ;) Podoba mi się ,że moj niweluje skutecznie zapach papierosów z rąk ;)
    Mogłabys poklikac u mnie ? odwdzięczę się marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki jeden spray i jestem zadowolona:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post nigdy nie miałam takich produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie spraye są bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O ciekawe produkty,ja takich nie miałam :)
    Fajnie mieć takie coś pod ręką :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam nigdy o antybakteryjnych sprayach do rąk, tylko jedynie o żelach - ale spraye bardzo mnie zaciekawiły! :)

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.