Holiday+ paczka z dresslink

6/22/2016

Nareszcie... Mogę śmiało powiedzieć, że już mam wakacje jeszcze tylko w piątek odebrać świadectwo i w pełni cieszyć się wakacjami. Ostatnio doszła do mnie (nareszcie) paczka z dresslink czekałam n nią bardzo długo ale ważne, że przyszła. W moim zamówieniu była kurtka skórzana (klik), z której jestem bardzo zadowolona, lecz mogła by być troszkę dłuższa. Bluzka (klik), która kosztowała po przecenie prawie tyle samo co kurteczka, jestem z niej bardzo zadowolona bardzo ładnie prezentują się frędzle przy bluzce.
Życzę wam miłych wakacji!!! :D :)

17 komentarza

  1. Super kurtka ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak więc udanych wakacji CI życzę :)
    Wyglądasz pięknie w tej stylizacji, a kurteczka rewelacja.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy! Poklikałam <3. Mogę prosić o kliki u mnie?
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. ps. w drugim linku jest chyba błąd

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam tę bluzkę, ale z Choies. Jest supi, tylko obcięłam te frędzle, bo o wszystko się zaczepiało, nawet o włosy i okulary. :/ Kurtka mega, aż chyba zamówie :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądasz.
    Udanych wakacji :)
    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeżeli wpadniesz ♥
    BITHERPHOBIA.BLOGSPOT.COM Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz :)

    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka jest śliczna i wydaje się być fajna, przewiewna, akurat na lato, a kurtka będzie fajna na chłodniejsze dni ;3
    śliczne zdjęcia, zazdroszcze figury bardzo

    Ściskam ciepło, Sunshine

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ta kurtka :)
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak w końcu wakacje :) Świetna kurtka *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna jest!

    https://strong-power.blogspot.com/2016/06/hold-my-hand.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjecia, bluzeczka bardzo przypadła mi do gustu- uwielbiam frędzle! :)

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.