Hybryda Victoria Vynn+ dbanie o dłonie i paznokcie+ outfit na dziś

6/27/2016

Jakiś czas temu weszła na polski rynek marka Victoria Vynn. Za dużo o tej marce nie mogę powiedzieć, ponieważ mam dopiero tylko jeden kolorek, bazę, primer i top. Jakie pierwsze wrażenie? bardzo dobre, wielka gama kolorystyczna. Dużą zasługą trwałości tego manicure jest tape bond, bo jak go nie nałożyłam to po 3 dniach hybryda schodziła płatami a teraz przy użyciu tape bond hybryda zdecydowanie się trzyma lepiej.

Lakiery mają pojemność 8ml więc myślę, że są duże. Na zakrętkach widać kolory lakierów co z pewnością ułatwi szukanie odpowiedniego koloru. Pędzelki są bardzo dobre super rozprowadzają produkt po paznokciu. 
Jak już wcześniej wspomniałam mam jeden kolor czerwony. Wystarczyło dwie cienkie warstwy a paznokcie zostały ładnie pokryte bez prześwitów. Bardzo lubię ten kolor moim zdaniem jest "truskawkowy". Konsystencja lakieru jest w sam raz nie jest za gęsta ani za rzadka. Jeszcze nie mam takiej wprawy w robieniu hybryd, ale myślę ze bedę miała okazje przetestować inne kolory z tej firmy i pomyśleć o jakiś wzrokach.

Coś dla paznokci, dłoni i ciała:
Mam wam do pokazania krem i mydełko ze sklepu secret-soap.
Krem: Pięknie nawilża dłonie, paznokcie i skórki. Krem stosuje kilka razy na dzień i obowiązkowo po zakończonym manicure.

Mydełko: Dość nie typowe, bo czarne. Dłonie po nim cudownie pachną są odświeżone i gładkie. Moje ulubione mydełko do rąk i całego ciała <3

Outfit na dziś:
shoes- nike kaishi | jeans- klik | t-shirt- klik | necklace- bornprettystore

20 komentarza

  1. Mam 5 kolorów VV i są super! :) ALe zauważyłam kilka dni temu, że bledną na słońcu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery zapowiadają się ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny kształt paznokcia.. ja niestety mam okropnie słabe paznokcie w nieciekawym kształcie.. staram się o nie dbać jak umiem jednak ciężko mi to przychodzi..
    kayleenbeauty.blogspot.com - zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna marzą mi się hybrydy, ale nie ma mi kto ich zrobić... a chętnie przedłużyłabym sobie moje paznokcie, żeby troszkę poszaleć. Ile zapłaciłaś za lampę? Muszę zacząć się rozglądać i obrać to sobie za cel, bo zaraz zacznie mi się pierdyliard innych wydatków na wszystko. Krem wygląda ślicznie, a mydełko w moim ulubionym i najweselszym kolorze :D
    Spodnie i buty są śliczne, a naszyjnik zaraz pójdę obczaić i go zamówić :D

    Ściskam ciepło, Sunshine

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja na dzisiaj jest świetna :*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor lakieru ;) U mnie lakier nie trzyma się długo na paznokciach xD
    https://lamytocwaniaczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to samo, moje paznokcie chyba mają jakieś specjalne wymagania bo tylko lakiery semilaca trzymają się na nich dłużej niż dwa tygodnie ;)

      Usuń
    2. a to dziwne, bo semilac to bardzo marna jakość, a w dodatku uczula jak epidemia:( uważaj na semilaca

      Usuń
  7. Spodnie mega! ;) Kolor paznokci super, jednak czarny to mój kolor! :)
    Zapraszam na nowy wpis http://werablogerkaa.blogspot.com/2016/06/atut-kazdej-kobiety.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo ładne paznokcie ja właśnie zapuszczam na tak zwany kształt migdałka ale nie wiem jak mi to wyjdzie. Kolorek lakieru jest bardzo fajny podoba mi się ;3
    Może jak już kupie sobie zestaw do hybryd to skuszę się na te lakiery ;*
    Mega outfit ;)
    Pozdrawiam lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post! ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorki są świetne nigdy nie slyszalam o tej firmie ;) buty ekstra bardzo ładny post pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne paznokcie, zazdroszczę! *-*
    Jak na razie próbuję moje zapuścić, ale cały czas się łamią, więc nawet nie opłaca się ich malować. :/

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne, świetne ubrania :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy post! Zszdroszcze paznokci! Moje niestety sa strasznie łamliwe i mam problem, zeby ladnie zapuscić. Co osiagne zamierzony efekt, jeden musi sie złamać :/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne te lakiery :)
    zapraszam do mnie marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.