Odplamiacz kieszonkowy test

czerwca 04, 2016

Niestety często zdarza mi się w najmniej odpowiednim momencie zaplamić swoje ubranie- kosmetykami, jedzeniem idp. Jednak ostatnio odkryłam odplamiacz kieszonkowy Pure Queen. 
Produkt przypomina zwykły pisak, zajmuję bardzo mało miejsca. Zmieści się do torebki, plecaka lub nawet do kieszeni. Konsystencja to bezzapachowy płyn wchłaniający się w tkaninę na której znajduje się plama. 
Sposób stosowania odplamiacza jest bardzo prosty. Po wykonaniu wszystkich 3 kroków, które są napisane na dodatkowym opakowaniu, czekamy kilka minut i gotowe!
Test ↓ (kliknij aby powiększyć zdjęcie)
Odplamiacz z plamą ze spaghetti poradził się całkiem dobrze. Stosowałam również do innych plam i mnie nie zawiódł. Jedynym minusem jest to, ze trochę niszczy ubranie przez pocieranie.
Dla mnie taki odplamiacz jest bardzo potrzebny! A wam przydał by się taki odplamiacz?

14 komentarzy

  1. Fajny bajer, ale jestem pewna, że przy większych plamach by sobie nie poradził.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, mega przydatna rzecz :))

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj bardzo 1 Jest moim niezbędnikiem w torebce ponieważ wraz z rodziną mamy klątwę że zawsze ubrudzimy się w nieodpowiednim momencie :D hihihi Ja również jestem bardzo zadowolona :) Pozdrawiam ! slaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. coś ciekawego ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam go i lubie ;)
    zapraszam marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny test :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Aż mam ochotę go wypróbować. Mi niestety bardzo często zdarza się czymś ubrudzić i nieraz nie mam co z tym zrobić. Pozdrawiam :)

    http://yulstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O przydałby mi się bardzo taki odplamiacz. Jak mam iść do szkoły i przy śniadaniu czymś się pobrudzę to potem nie mogę zdążyć na lekcje. W sumie gorzej jak się czymś upapram gdzieś, gdzie nie mam szafy i nie mogę się przebrać :c Produkt ciekawy, muszę chyba sb kupić :D

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się by przydał bo ja zawsze czymś się upaćkam :D Fajny,mały i podręczny,czego chcieć więcej? :D
    Właśnie widać na zdjęciu,że troszkę zniszczyło ale to nic!
    Pozdrawiam,Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobrze wykonał swoje zadanie!Jednak szkoda,że niszczy lekko materiał...
    Mi by się przydał do szkoły :) Fajna sprawa mieć takie coś♥

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.