Image july

7/30/2016

japonki- klik
Lipiec to w tym roku to miesiąc dla mnie pracowity, bo chodziłam do dorywczej pracy. Nie miałam czasu ani chęci gdzieś wyjechać. Na szczęście lipiec już się kończy lecz jest tego minus bo został tylko miesiąc wakacji i muszę go wykorzystać w 100%. Ostatnio przyszły mi super japonki ze sklepu cndirect.com jestem z nich bardzo zadowolona. Są super wykonane i mają piękne wzory jak najbardziej polecam kupienie takich japonek na cndirect kosztują tylko 2,74$.
Polecam również skorzystanie z bardzo opłacalnych kodów:
CNdirect coupon code: 100 times only, valid to 13/08/2016
cndirect-lyf15 === 15% off for items
cndirect-lyf14 === 14% off for whole orders
torebka- klik

8 komentarza

  1. Ładnie :)

    https://rilseee.blogspot.com/2016/07/zycie-poza-swiatem.html

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się twój blog ! <3 pozdawiam!

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd bikini z ostatniego zdjęcia? Jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny mix ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia!
    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.