July

7/23/2016

Ostatnie dni lipca i połowa wakacji za nami. Niestety ostatnio pogoda u mnie nie jest wakacyjna i trudno zrobić ładne zdjęcie gdy nie ma dobrego naświetlenia nawet na w plenerze, Ale myślę, że zdjęcia z odcieniami szarości też mają coś w sobie ładnego. Na sobie mam letnią sukienkę z dresslink,którą bardzo polecam nie wiedziałam, że sukienka z azjatyckiej strony tak pozytywnie mnie zaskoczy.
sukienka- klik

7 komentarza

  1. U mnie dopiero kilka dni temu pojawilo się dlugo wyczekiwane słońce, a sukienka piękna ;)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukienka ;) Musisz tylko jeszcze trochę popracować nad zdjęciami żeby były bardziej wyraziste, ale wszystko przed Tobą, trzymam kciuki ! ;)
    Zapraszam też do siebie ;)

    http://benoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. znam ten ból, u mnie pogoda również nie dopisuje i tak jak ty, mam problem z sesjami, ale mam nadzieję, że się niedługo poprawi.
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe są te dwa pierwsze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.