Testuję batoniki energii i mocy

lipca 18, 2016

W ostatnim czasie testowałam batoniki od zmiany zmiany. Jak sama nazwa mówi Zmiany Zmiany" czyli czas na zmiany czas odrzucić batoniki pełne nie zdrowych substancji na naturalne i zdrowsze. Batoników od zmiany zmiany jest sześć. Batoniki są również dla weganów 100% naturalnych składników. Już w przeciągu pierwszych tygodni działalności firmy batony Zmiany Zmiany znalazły setki wiernych fanów w tym także i mnie.
Wygląd: Batoniki o masie 69g są dosyć spore a dwa o masie 40g są troszkę mniejsze . Opakowanie jest szorstkie papierowe. Po otwarciu widzimy, że baton jest grubo mielony widać w nich małe kawałeczki składników. 
Baton lewy sierpowy- Jeden z moich ulubionych. Smakuje świetnie znalazły się w nim składniki której najbardziej lubię czyli: daktyle, słonecznik, migdały, figi, jagody goji i orzechy nekowca. Połączenie tych składników na prawdę super.

Aloha- zdecydowanie mój faworyt smak kokosa jest bardzo wyczuwalny czyli to co ja lubię. Zdecydowanie jest jak dla mnie numerem 1.


Kosmos- jest to batonik kakaowy i mój kolejny ulubiony, Kako genialnie się komponuje z pozostałymi składnikami.

Petarda- czyli sportowy, ma w składzie spirulne za którą nie przepadam. Najmniej smakował mi własnie ten, Lecz zjadłam, bo po składnie widać, że jest bardzo zdrowy.

Urwis- na koniec dwa małe urwisy bardzo przypadły mi do gustu są pyszne smak owoców jest bardzo wyczuwalny.
Więcej o batonikach i ich dokładnym składzie na stronie: zmianyzmiany.pl
....
Czas na zmiany w mojej szafie dwie nowe rzeczy do kolekcji, które genialnie się komponują tak jak składniki batoników Zmiany Zmiany.
T-shirt- tuatj 
Spodenki- tutaj

10 komentarzy

  1. Może spróbuje tych batoników chociaż nie wpisują się w moją dietę ale bedą idealne na cheat meal ;3
    Szorty i bluzka są genialne ;)
    Pozdrawiam lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Batony zapowiadają się ciekawie i może spróbuje ich ;3
    Spodenki i bluzka idealne *.*
    Pozdrawiam lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie wyglądają :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, alternatywne batony :)
    Chętnie bym je spróbowała.

    Zapraszam do mnie na nowy post, podsumowanie liceum ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama bym się na nie skusiła :)

    vanillia96.blosgpot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno pyszne! ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi sie podobają opakowania tych batoników. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mają bardzo ładne opakowanie te batoniki. Śliczną bluzkę sobie zamówiłaś!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Batony wyglądają pysznie :) Na pewno spróbuję, bo od dawna szukam jakichś zdrowych przekąsek ;)

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Te batoniki są przepyszne bardzo je lubie :)
    Bardzo ładne są te nowe dwie rzeczy :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/07/przyszosc.html

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.