Beauty Banggood & Wholesalebuying

sierpnia 10, 2016

Hejka!! Ostatnio przyszła do mnie paczka z Banggood. Ten post miał być tylko o tej firmie, ale dołączyłam rzeczy które dawniej zamówiłam na Wholesalebuying.
Podróbka matowego błyszczyku Kylie Jenner- Bardzo się cieszę, że go zamówiłam. Błyszczyk jest idealny dobrze rozprowadza się na ustach trzyma się dosyć długo i co najważniejsze na ustach jest matowy. Opakowanie błyszczyka moim zdaniem wygląda jak oryginał.
Ocena: 5/5
Dostępność: tutaj

Kule do kąpieli w zestawie jest sześć, jedną zużyłam do testów. Co mogę powiedzieć niby na etykietkach pisze, że każda ma inny zapach a pachną każda tak samo. Kula bardzo szybko się rozpuszcza w wodzie i zapach znika, zostaje tylko delikatnie błękitna woda. Raczej bym się nie skusiła kolejny raz zamówić te kule, ale zobaczymy. 
Ocena: 2,5/5
Dostępność: tutaj 

Lakier na stronie i w buteleczce widać, że jest fioletowy, a po nałożeniu dwóch warstw (tyle wystarczy aby nie było prześwitów na paznokciach) kolor lakieru jest różowy. Trochę się rozczarowałam, bo chodziło mi o ładny fiolet a nie o różowy. Z trwałością przy użyciu topu to ok 4 dni.
Ocena: 3,5/5
Dostępność: tutaj

Ochraniacze na świeżo pomalowane paznokcie u mnie sprawdziły się źle. Ochraniacze przesuwają się, momentami nieraz dotykają paznokci więc zostaje odcisk. Na pierwszy rzut oka fajny gadżet ale nie zdaje w 100% mojego testu.
Ocena: 3/5
Dostępność: tutaj

Takie klipsy do ściągania hybryd to zamiennik foli aluminiowej. Są bardzo już popularne na blogah czy youtube. Jest bardzo dużo testów i u większości dziewczyn sprawdzają się. Jeszcze nie miałam okazji ich przetestować ale myślę, że się sprawdzą się dobrze, bo mocno uciskają wacik na paznokciu i są dobrze wykonane, więc nie zepsują się przy pierwszych użyciach.
Ocena: 4(?)/5
Dostępność: tutaj

19 komentarzy

  1. O na błyszczyk sama bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde ta pomadka kylie <3 Poluję na nią :D
    Poklikasz u mnie ? :) marrstyle.blogspot.com
    ja oczywiscie poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałaś bardzo fajne rzeczy, dobrze, że szczerze je opisałaś ;) Klipsy do ściągania hybryd są świetne i sądzę że ci posłużą :)

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy!super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba kupię sobie tę pomadkę Kylie! Jest prześwietna

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio jedna z kosmetyczek, która robiła mi paznokcie hybrydowe używała właśnie tych klipsów, nawet ten sam napis miały z tego co pamiętam. Tak mnie denerwowały, spadały, przesuwały się, słabo trzymały. Teraz wiem skąd je ma hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne rzeczy wybrałaś! <3
    Kule do kąpieli to coś co kocham. Natomiast podróbka pomadki od Kylie Jenifer wcale nie różni się opakowaniem od oryginału.
    Mój blog!- klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna byłam ciekawa tych klipsów, szkoda, że do końca nie spełniają swojej roli.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow świetne rzeczy
    Myślałam,że błyszczyk od Kylie jest oryginalnalny dopóki nie przeczytałam niżej, super wygląda
    Świetny post
    Kule ♥
    Obserwujemy? Ja już
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę pomadki Kylie ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio sama chciałam kupić ochraniacze na paznokcie, ale po twoim wpisie muszę się nad tym zastanowić :)
    Zapraszam do mnie :
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne recenzje :) Szkoda, że niektóre rzeczy się nie sprawdziły :/
    Na ten błyszczyk bym się pokusiła, mimo że nie jest on oryginalny:D

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie wszystko to chiński badziew :)

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie wręcz przeciwne, widać to po mojej opinii :) :)

      Usuń
  14. kupiłabym ten błyszczyk i klipsy do ściągania hybryd :)

    ***
    odwdzięczam się za każdą obserwację :*
    joannavictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne produkty :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pokazałaś tu bardzo fajne produkty! T ochraniacze na pomalowane paznokcie bardzo mnie zastanawiają, ale boję się, że będą zostawiać ślady na paznokciach :)
    Obserwuję Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.