Children's patterns

8/22/2016

Kolorowe wzory, gwiazdki na ubraniach to powrót do mojego dzieciństwa. Własnie gdy byłam mniejsza miałam podobną bluzę w różne gwiazdki. Gdy zobaczyłam ją na stronie Cndirect od razu mi się przypomniała ta co miałam ją jakieś z 10 lat temu. Bez zastanowienia zamówiłam tą bluzę, bo nie mogłam jej się oprzeć. A co mogę powiedzieć o jakości tej bluzy? jest genialna dobrze wykonana i bardzo milutka jak kocyk. 
blouse- here | lace socks- here | earrings- here

7 komentarza

  1. Wydaje mi się, że i ja kiedyś miałam podobną bluzę w gwiazdki! Ahh ten powrót do dzieciństwa!

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kolczyki :)
    Poklikalam ;)
    Mogłabyś poklikać u mnie w nowym ? ;) marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluza i widać taka milutka w dotyku :)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.