Coś innego- Inflatable-zone

sierpnia 02, 2016

Hej tym razem przygotowałam dla was zupełnie coś nowego nie związane z poprzednimi postami. Są takie rzeczy, które ciszą wszystkich starszych i młodszych. Na pewno każdy z z nas lubi czasem poczuć dreszczyk emocji i adrenalinę. Ekstremalne jazdy, karuzele, trampoliny na morzu, kule to coś niezwykłego coś co na pewno wzbudzi nas dreszczyk emocji i adrenalinę. Ostatnio natknęłam się na ciekawą stronę o dużym asortymencie jest to inflatable-zone. Strona jest idealna dla osób, które lubią przygody dobrą zabawę i nie tylko. Strona oferuję sprzęty do zabaw głównie to: dmuchane zamki, trampoliny na wodzie, kule (w których można chodzić), namioty i wiele innych ciekawych atrakcji są to rzeczy zarówno do zabaw na lądzie jak i na wodzie. Wszytko jest bardzo bezpieczne i dobrze zabezpieczone pasami. Jestem przekonana, że każdy znajdzie coś dla siebie ja, już znalazłam!  Na stronie każdej rzeczy jest wszystko dokładnie opisane czyli: rozmiary, dostępne kolory jak również koszty wysyłki, możliwość dodanie logo (to mi się bardzo podoba), czas gwarancji akcesoria do danej rzeczy, instrukcja, certyfikaty opinie klientów, minimalny wiek osoby, która może użytkować daną rzecz i zastosowanie . Znajdziemy informacje o czasie przesyłki dla konkretnych państw bardzo duża zaletą jest to, że najczęściej przesyłka jest darmowa. Na stronie jest chat online więc jak ma się jakiś problem/pytanie to śmiało można napisać. Cała strona jest pogrupowana na kategorie i bardzo łatwo znaleźć interesujący nas przedmiot. Sądzę że ta strona może zainteresować każdego. Rzeczy z inflatable-zone świetnie sprawdzą się na różnych imprezach takich jak urodzinach, komuniach, imieninach itd. Rzeczy z prezentowanej przeze mnie strony to świetny prezent i niespodzianka. Jest to niesamowite jaką można sprawić komuś radość kupując zabawkę z tego sklepu. Wszystkie atrakcje są na świeżym powietrzu jest to genialna rozrywka na zewnątrz. Na stronie są piękne zdjęcia danych przedmiotów patrze na nie z dużym uśmiechem jak takie atrakcje mogą każdego uradować. Szczerze to niektóre rzeczy tej strony widzę pierwszy raz i już robią na mnie ogromne wrażenie.Na takie atrakcje wystarczy dobry uśmiech i wyrzucenie złej energii i się po prostu bawić. Cena rzeczy jest adekwatna, bo jakość tych rzeczy jest na prawdę bardzo dobra.  Podsumowując strona ma bardzo dobre opinie i myślę ze jest warta polecania. Wiec zapraszam bardzo wszystkich do odwiedzenia tej strony i zapoznanie się z ciekawą ofertą i jak wspomniałam wcześniej ogromnym asortymentem. Zachęcam do spróbowania czegoś innego, nowego i przed wszystkim wyjątkowego. Inflatable-zone to sklep dla dużych i małych!  A oto dwa moi trochę dziecinni ulubieńcy.
Linki:

4 komentarzy

  1. O idealne dla dzieci :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. powróciłem do czasów dzieciństwa! super blog <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc to w żadnym stopniu nie interesują mnie tego typu rzeczy, ale dla małych dzieci są na prawdę ciekawe :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. hah, takiego postu się nie spodziewałam i nigdy nie spotkałam aż do teraz!:)
    http://berry-lifestyle.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.