Metamorphosis | Zaful

8/17/2016

Od dawna myślałam nad zmianą koloru włosów, aż w końcu się zdecydowałam i z czarnych włosów zrobiłam blond pasemka nie jest to jasny blond, bo odradziła mi to fryzjerka i zrobiła mi odrobinę ciemniejszy. Niestety przekonałam się, że rozjaśniacz niszczy włosy. Włosy zrobiły się bardziej przesuszone i poobrywane ehhh :(. Kolejnym elementem zmiany będzie zmiana okularów nigdy nie pokazywałam się w nich na blogu, ale na codzień nosze okulary, bo niestety mam wadę wzroku. W związku z tym, że zmieniłam kolor włosów muszę zmienić okulary bo te co mam obecnie już mi kompletnie  nie pasują.
Bardzo rozweseliła mi humor przesyłka z zaful zamówiłam bluzkę, która jest świetnej jakości tak jak buty. Do tych dwóch rzeczy nie mogę się przyczepić tak jak do samego sklepu przesyłka bardzo szybka.
spodnie- Bershka | t-shirt- tutaj | buty- tutaj

14 komentarza

  1. Fantastyczna bluzka! Jutro też idę rozjaśniać włosy i jestem ciekawa co mi wyjdzie z rudych (farbowanych). Świetne zdjęcia! ;)

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, że rozjaśnianie strasznie niszczy włosy. Sama tego doświadczyłam :)
    Jeśli chodzi o stylizacje to buciki skradły moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże jakie sliczne te buciki :o Też mam współpracę z zaful ,ale ich nie widziałam :/ Bluzka chyba została wykupiona ,bo jak klikam to wyświetla się cała strona bluzek ;) poklikane
    Poklikasz u mnie w ostatnim ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bluzka :*


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna koszulka :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor włosów masz śliczny, bardzo ładnie wyglądasz. :)
    Zdjęcia super.
    Pozdrawiam
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne są te buciki ! super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolor włosów i napis na ścianie hehe :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. nie podobają mi takie buty

    Zapraszam do MNIE , będzie mi miło jak skomentujesz mojego bloga

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.