To koniec....

sierpnia 28, 2016

Simkaaa :) Zostało 3 dni do końca naszych wakacji aż nie chce mi się myśleć że to już koniec. Tylko czekać  na ferie lub na święta aby mieć wolne. Mam nadzieje, że rok szkolny zleci tak szybko jak wakacje. W ostatnich dniach wakacji przyszła mi dwie rzeczy z Dresslink i je przy okazji tego posta je zrecenzuje. 
Pędzel, który zamówiłam jest bardzo miły w dotyku. Jest to pędzel dwa w jednym od jednej strony jest duży pędzel np. do podkładu a od drugiej np. do cieni. Jest to fajne rozwiązanie. Lecz niestety trochę te pędzelki wypadają i się rozłączają, bo są złe przymocowane.
Zegarek piękny kolor i piękna tarcza bardzo jestem zadowolona. 
Życzę wam udanego roku szkolnego !

10 komentarzy

  1. Ja na szczęście mam jeszcze miesiąc wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. do mnie nie trafia to, że tylko 3 dni. zapłaczę się chyba. ale końcówka wakacji zakończona pozytywnie- zdałam egzaminy zawodowe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się szkołą
    Ja też się boję i jestem smutna, że to już koniec ale napewno damy radę
    Super zdjęcia
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten zegarek! ♥ niestety to już koniec wakacji. :(

    NASZ BLOG


    OdpowiedzUsuń
  5. i bardzo dobrze

    https://skucinskaemi.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zegarek :*
    Przydałby się miesiąc :/
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zegarek rewelka :)
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny zegarek! :)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.