Kimono, shorts, case polish i cufflinks hairdressing

września 07, 2016

Stylizacja w ostatnie dni lata to spodenki białe i kimono dla mnie idealne połączenie. Szkoda tylko, że większość lata spodenki i kimono przeleżały w szafie. Ostatnio zamówiłam "spinki fryzjerskie" chodziło mi bardziej o to aby podzielić suche włosy na partie i prostować niestety nie spełniają moich oczekiwań i nie trzymają włosów lecz przy mokrych włosach te spinki sprawdzają się idealnie <3. Etui na iphone 5s uwielbiam case na telefony z azjatyckich stronek w 100% jestem zadowolona. I ostatnia rzecz to lakier niestety jestem kompletnie rozczarowana niby jest to lakier hybrydowy lecz konsystencja nie wygląda na hybrydę i jestem pewna, że jest to zwykły lakier bo zasycha bardzo szybko bez potrzeby lampy uv lub led. Wiec oceniam go jako lakier zwykły: konsystencja fajna, dobre krycie, piękny metaliczny połysk i jak już wspomniałam bardzo szybko zasycha a trwałość jest śmieszna wytrzymuję tylko 1 dzień bez odprysków. Jeszcze zapomniałam dodać, że zamawiałam inny kolor lakieru niż ten co mi przyszedł. Tak wiec z lakieru jestem bardzo nie zadowolona nie dość, że chciałam hybrydowy to przyszedł moim zdaniem zwykły i jeszcze inny kolor. 

3 komentarzy

  1. Ja równeiz uwielbiam etui <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne spodenki i kimono! <3 Ja najbardziej lubię etui z fantazyjnymi wzorami. :)

    Pozdrawiam,
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami jest naprawdę 'śmiesznie' jeśli chodzi o to, co zamawiamy, a co dostajemy ;) Kiedyś kupiłam przez internet książkę, a przyszedł różowy zabawkowy telefon...

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.