Leggings & lip gloss

9/18/2016

Ostatnio mam problemy z aparatem i zdjęcia nie wychodzą dobrze, ale planuję zakupić nowy sprzęt i mam nadzieję, że będzie już tylko lepiej. Parę dni temu po przyjściu ze szkoły czekał na mnie paczka od firmy Cndirect . Kolejne bardzo miłe zaskoczenie. Zamówiłam błyszczyk o kolorku nr.3 (klik) nawet jestem zadowolona tylko przeszkadza mi zapach tego błyszczyku jest taki chemiczny.  W moim zamówieniu znalazły się legginsy (klik) z nich jestem w 100% zadowolona są miłe w dotyku nie prześwitują i fajnie się w nich biega. :)

3 komentarza

  1. Pieknie wyglądasz ;)
    Zapraszam marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja musze zainwestować w jakies leggindy :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.