Must have

października 15, 2016

Gorące kako, dobry film i ciepłe kapcie to moje must hawe na leniwy zimny dzień jesieni. Z myślą o zimnych dniach zaopatrzyłam się w ciepłe kapcie od firmy banggood (klik) są one bardzo ciepłe i mega wygodne, sklep ma bardzo
duży wybór nie mogłam się zdecydować (jak zawsze), które wybrać aż w końcu postawiłam na fiolet. Oprócz tego zamówiłam również lusterko (klik), gdy przyszło byłam zdziwiona bo myślałam, że będzie większe, ale jest bardzo dobrze wykonane i bez żadnych zarzutów dobrze się obraca.
pomadki w kuce- klik
cienie- klik
pilniki- klik

5 komentarzy

  1. Cienie <3 Dziwne, że się nie pokruszyły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki pilnik, świetny jest :)
    Świetna paleta! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne jest to lustereczko, chociaż faktycznie stawiałabym sama na coś większego. :D Cienie niezwykle mi się podobają. *.*


    Obserwuję i pozdrawiam ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.