Sweterkowa stylizacja paznokci z lakierami Chiodo.

października 12, 2016

Przybywam do was z długo oczekiwanym postem paznokciowym. Niedawno nadarzyła mi się okazja aby przetestować lakiery Chiodo z serii Chido pro soft. Przez ostatni miesiąc wraz z moją koleżanką testowałyśmy lakiery hybrydowe z tej firmy. Dzisiaj pierwsza notka za jakiś czas dodam kolejną z kolejnym manicure. Zamówiłam sześć lakierów pro soft a w paczce znalazł się jeszcze jeden z Chiodo pro byłam bardzo mile zaskoczona :) .
W sweterkowym manicure użyłam dwóch kolorów 241 i 200. Kolor 241 na górze nakrętki wygląda na niebieski a po pomalowaniu paznokcia jest to zdecydowana mięta lub jasno niebieski no cuż zdarza się. Jest to moje pierwsze sweterkowe wykonanie więc na pewno nie jest idealnie. Na serdecznym i wskazującym palcu zrobiłam efekt sweterkowy. Myślę, że kolor szary i miętowy idealnie współgra ze sobą.
Moja opinia na temat lakierów hybrydowych Chiodo pro soft: 
Lakier jest zamknięty w pięknej estetycznej buteleczce o pojemności 6ml. Buteleczka czarna z dużym napisem firmy. Informacje o  kolorze znajduje się na górze nakrętki jest to bardzo dobre rozwiązanie, ponieważ można szybko znaleźć potrzebujący nam kolor. Konsystencja gęsta nie martwię się, że coś mi się wyleje na skórki tak jak było w przypadku innych firm. Krycie jest bardzo dobre dwie warstwy wystarczą do idealnego pokrycia. Lecz mały problem miałam z bardzo jasnym kolorem 255. Pędzelek lakieru, topu i bazy jest  cienki i szeroki dobrze manewruje się nim po płytce paznokcia. Bazę i top utwardzałam w lampie led +ccfl 30 sekund a kolory 60 sekund. Aktualnie moja hybryda i mojej koleżanki ma dwa tygodnie i są w nienaruszonym stanie oprócz tego ze już są odrosty. Hybryda po dwóch tygodni nie straciła na połysku co się tego obawiałam. Gdy noszę hybrydy paznokcie są utwardzone i wyglądają na zdrowe. Bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła firma Chiodo i jestem ciekawa innych kolorów. Już niebawem wracam z nowym pomysłem stylizacji z Chiodo.
Lakiery zamówiłam na tej stronie- klik
Podoba wam się sweterkowe zdobienie paznokci?

37 komentarzy

  1. Pięknie Ci wyszły :) Podoba mi się takie sweterkowe zdobienie :) Świetnych kolorów użyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow piękne paznokcie ;D Szarosć i mięta <3 IDEALNIE !
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. w zeszłym roku miałam podobne pazurki, w tym chyba też postawię na sweterkowy wzór :)

    Zapraszam na nowy post: kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te lakiery są super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze podobał mi się ten efekt sweterkowy jest moim zdaniem tak uroczy ! Możliwe, ze jak będę miala czas sama sobie taki zrobię :)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać w chłodniejsze dni sweterek wraca do łask :) ciekawe czy i w tym roku będzie taki modny jak w zeszłym :) póki co króluje zdobienie metal, polar i chrome :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne paznokcie ;) sweterkowe zdobienie jest super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieźle ci wyszły :) Uwielbiam ten wzorek, często go widzę w inspiracjach na Tumblr.

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie wyglądają te zdobienia :) Mi jak najbardziej się podoba! :)

    https://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tej firmie z hybrydami, ale powiem na pierwszy rzut oka wydają się fajne. :)
    Julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Te lakiery są super :) mam kilka.

    OdpowiedzUsuń
  12. MAm kilka lakierów z tej firmy i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbia sweterki na paznokciach! te świetnie Ci wyszły!

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł na paznokcie, bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kolorki i ciekawie zrobione paznokcie! Bardzo mi się podobają. :)
    http://shiirox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę ze sweterkowe zdobienia już wracają pomału. Ładnie ci wyszły! ja na zimę planuje po raz pierwszy spróbować tego zdobienia,bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne!! Boskie!! Idealne!!

    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  18. ten brązik strasznie przypadł mi do gustu! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne lakiery i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie Ci wyszły! nigdy nie słyszałam o tej firmie, a prezentuje się naprawdę dobrze :) Pozdrawiam http://nieidealnaaa4.blogspot.com/2016/10/6-jesiennych-inspiracji.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne paznokcie, niezwykle podobają mi się kolory ! *.*

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega super wyszło. Właśnie będę szła na paznokcie i będę się starała o taki efekt! :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne paznokcie ja takich zrobić bym nie umiała <3

    kanatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem zwolenniczką klasycznych paznokci, ale twoje są sliczne, bo masz na nie pomysł :) No i podziwiam, że zrobiłaś je sama, ja nawet ładnie pomalować nie umiem :p
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny efekt! Idealne paznokcie na jesień :)


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Żona też godzinami siedzi czy tych pazurach i pazurach ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Super te lakiery! Może sprawdzę je na swojej płytce.
    Pozdrawiam, hopeinsidethebody.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam te lakiery! U mnie sprawdzają się bardzo dobrze, a wielkim plusem jest to, że mają ogromny wybór jeśli chodzi o kolory :)
    http://hello-alexa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi się podoba ! :)
    https://marrstyle.blogspot.com Zaprszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  30. sweterek na pogodę za oknem idealny haha ja lubię sobie umilać takie jesienne klimaty różami z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękna kompozycja, wyglądają jak prawdziwe! kocham takie jesienne odcienie na paznokciach, bordo i brązy królują w moich semilacowych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.