Keratynowe prostowanie włosów

11/20/2016

Parę dni temu postanowiłam wybrać się na zabieg keratynowego prostowania włosów. Ostatnio takie prostowanie stało się bardzo popularne ja postanowiłam napisać coś o tym zabiegu.

Prostowanie keratynowe to zabieg, który ma na celu przede wszystkim odbudowanie struktury włosa poprzez nałożenie keratyny. Efektem ubocznym tego zabiegu są proste włosy które utrzymują się kilka miesięcy. Włosy po takim zabiegu są wygładzone i zdrowe. Na prostowanie keratynowe zdecydowałam się ponieważ moje włosy były zniszczone,
suche i puszące się skusił mnie również efekt prostych włosów. Podczas zabiegu w skrócie pisząc fryzjer nakładał keratynę a następnie za pomocą nagrzanej prostownicy prostował dokładnie każde jedno pasmo ok. 7 razy aby preparat dobrze wniknął w włókna włosa. Zabieg w moim przypadku trwał niestety długo ponad 3,5 godziny a koszty tego zabiegu wahają się w granicach kilkuset złotych zależy od zużycia preparatu przez fryzjera
Jeżeli macie do mnie jakieś pytania to zadawajcie chętnie na nie odpowiem 💚

buty- Rosegal (klik) | kurtka- Zara | bluzka- Romwe | spodnie- Primark
.......................................
Inne rzeczy z Rosegalklikklik i klik

14 komentarza

  1. Świetna to jest sama chcialam zrobic sobie taki zabieg ale muszę troszke poczekac;) piękne wloski kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. też zastanawiam się nad keratynowym, jednak obawiam się o stan moich włosów po, mam dużo krótsze od Ciebie :(

    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślalam kiedyś o takim prostowaniu, jednak postanowiłam zostac przy kręconych włosach :D
    Świetne pędzle

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :D
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt jest świetny, jeśli mogę spytać to ile konkretnie płaciłaś? :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. zastanawiałam się nad tym, ale jeszcze mam ciut za krótkie włosy, żeby wyszło tak jak by mi się podobało. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kiedys chcialam miec trwałe prostowanie wlosow, ale mam długie, wiec kasy poszlo by sporo. a mam inne wydatki - dziecko ;) .
    nie mniej jednak jakbym sie zdecydowała na obciecie włosów to moze i bym sie skusiła na prostowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 3,5 h. do zniesienia. Pamiętam jak przesiadywałam u fryzjera po 8, 9 h :D
    Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy zabieg.. efekt jest niesamowity :)
    Pozdrawiam
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Awesome outfit! I love your boots *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.