Szczoteczka soniczna Acevivi moja opinia

11/03/2016

Dzisiaj zrecenzuję szczoteczkę soniczną firmy acevivi może nie każdy wie, ale jest to chińska firma lecz bardzo ją lubię.
Pierwsze moje wrażenie na temat szczoteczki jest  bardzo dobre. Przyszła ładnie zapakowana w pięknym pudełeczku. Dodatkowo mamy aż trzy końcówki. Szczoteczka ma trzy tryby: super, masaż i normalny. Na końcu wskaźnik, który prawdopodobnie będzie świecił na czerwono gdy jest słaba bateria. Ładowanie szczoteczki jest przez kabel usb.
Producent na stronie pisze, że bateria wytrzymuje aż 30 dni na jednym ładowaniu na razie mam szczoteczkę dwa tygodnie zęby myję dwa razy dziennie i nie ma potrzeby ładowania. Szczoteczka przy trybie super wykonuję aż 35000 na minute. Wyłącza się automatycznie po dwóch minutach i robi przerwę co 30 sekund aby zmienić stronę mycia zębów jest to bardzo fajne rozwiązanie. Czy polecam? raczej tak ma bardzo ciekawe tryby, świetnie myje zęby i bateria jest bardzo wydajna.
Polecam sprawdzoną stronkę na której zamówiłam szczoteczkę- klik

7 komentarza

  1. Prezentuje się fajne, ciekawe jest też to, że wyłącza się po odpowiednim czasie, ale 30 sekundowa przerwa to dość długo. Chyba by mnie to wkurzało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robi przerywy 30 sekund :) tylko co 30 sekund robi przerwę na 1 lub 2 sekundy, aby np. zmienić stronę mycia zębów.

      Usuń
  2. oo super. ja juz dawno przestalam kupowac na alie. ogolnie teraz czekam na dwa zestawy z lego friends, ale nie wiem czy dojdą :( .

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie szukałam odpowiedniej dla mnie szczoteczki. Chyba ją znalazłam. Wydaje się być bardzo fajna i praktyczna. Pozdrawiam :) www.alexandra-perzanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałaby mi się taka szczoteczka :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam sobie ostatnio taka szczoteczke zakupic ;)
    mogę prosić o poklikanie u mnie ? ;)
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczoteczki elektryczne są mega, jednak sama używam tradycyjnych :)
    Ciekawa opcja, że robi przerwę, co 30 sekund. Pewnie też dlatego, żeby się nie nagrzała:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.