CIY: Ciasteczka piernikowe

grudnia 02, 2016

Hejka dawno na moim blogu nie dodawałam postów ciy. Kilka dni temu zrobiłam pyszne ciasteczka więc postanowiłam się podzielić przepisem który zobaczyłam na opakowaniu przyprawy do piernika. Przepis jest bardzo prosty i szybki a z jednej porcji wychodzi ok. 30 sztuk ciasteczek. Ciasteczka są miękkie po upieczeniu, więc można je od razu spróbować lub nawet po ostygnięciu udekorować.
Skład:
- 5 łyżek miodu
- 50 gram masła
- pół szklanki cukru
- 3 łyżeczki przyprawy do piernika
- 2,5 szklanki mąki 
- 1 łyżeczka sody
Przygotowanie:
Miód podgrzać z masłem, z cukrem i przyprawą do piernika. Następnie połączyć z przesianą mąką, jajkiem i sodą, dokładnie wyrobić, schładzać przez 30 minut, a następnie rozwałkować wyciąć w dowolne kształty. Piec około 10 minut w temperaturze 170°C
Smacznego! :)

11 komentarzy

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.