Hairvity moje pierwsze wrażenia

grudnia 25, 2016

Hejka :)
W czasie zimowym nasze włosy potrzebują specjalnej troski. Niestety moje włosy ostatnio są w średnim stanie chociaż ostatnio robiłam keratynowe prostowanie to i tak nie dało rezultatów jakie chciałam. Już od dawna słyszałam o tabletkach Hairvity nie są one tylko na włosy, ale również na paznokcie i skórę. Właśnie kilka dni temu po otrzymaniu paczki zaczęłam kurację. Czy ten produkt mi pomoże? napiszę o tym po skończeniu kuracji. 
Skusiłam się na kurację z Hairvity  by sprawdzić autentyczność wszelkich dobrych opinii. 

Co to jest Hairvity?
Jest to suplement polecany przez wiele osób. Jego zaawansowana formuła zawiera niezbędne witaminy i mikroelementy, które skutecznie odżywiają włosy sprawiając, że są one zdrowe, lśniące i gęste. 

Opakowanie:
Odkręcany, wytrzymały plastikowy słoiczek a tekturce i wysuwanym pudełku. Całość bardzo ładnie się ze sobą komponuje i prezentuje. 
Zapach:
Tabletki mają dość intensywny zapach. Niestety bardzo nie przyjemny i chemiczny. Nawet po połknięciu tabletki czuję jeszcze ten zapach. Moim zdaniem myślę, że zapach nie jest tu najważniejszy tylko działanie.
Skład:
Substancje czynne to: kolagen, l-leucyna, l-walina, l-cysteina, l-metionina, l-lizyna, MSM – metylosulfonylometan, ekstrakt ze skrzypu polnego, witamina C, niacyna, żelazo, kwas pantotenowy, witamina B6, witamina B2, witamina B1, witamina A, kwas foliowy, biotyna, witamina D3, witamina B12.
Skład tabletek jest naprawdę bogaty i potrafi zadziałać cuda!
Tabletki i wydajność:
W jednym opakowaniu jest 60 niebieskich kapsułek. Kapsułki są dosyć duże lecz nie sprawiają żadnego problemu przy połykaniu. Tabletki należy łykać dwa razy dziennie po posiłku. Kuracja wystarcza na 30 dni lecz producent pisze, że optymalne rezultaty uzyskuję się po trzech miesiącach. 
Cena i dostępność:
Jedna miesięczna kuracja kosztuje 59 zł. Za pełną trzymiesięczną kurację wychodzi na stronie Hairvity 177zł. 
Najbardziej polecam kupować tutaj- www.hairvity.pl
Zapraszam również do poczytania opinii tutaj: klik
Po kilku dniach stosowaniu tabletek niestety nic nie mogę powiedzieć na temat działania. Już nie mogę się doczekać jak zakończę miesięczną kurację bardzo jestem ciekawa jak na mnie zadziałają, chętnie się z wami podzielę moimi spostrzeżeniami na temat Hairvity, 
Ostatnio również zaczęłam czytać blogi o włosach gdy przeglądałam informacje o tabletkach natknęłam się również na bloga: www.hairvity.pl/blog/. Jest bardzo ciekawy znajdują się na nim różne porady dotyczące włosów czyli to co ja lubię, Ten blog potrafi wciągnąć i bardzo wam go polecam!

Wracam niebawem :) :) 

23 komentarzy

  1. Ciekawy pomysł z tymi tabletkami, jednak zostanę przy szamponach i odżywkach :)
    Choć nie ukrywam, że nie mogę się doczekać efektu :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie piszesz z efektami, których byłam bardzo ciekawa. Czekam na recenzję! ;)
    justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak mogę napisać o efektach kuracji jak napisałam w poście, że dopiero ją zaczęłam i efektów jak na razie nie widzę. :)

      Usuń
    2. Właśnie chodziło mi o to, że żałuję, że to post z początku kuracji, a nie podsumowanie. :)

      Usuń
    3. AAA to podsumowanie będzie po skończeniu kuracji :)

      Usuń
  3. Mam te tabletki już kończę trzecie opakowanie i efekty są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o nich jednak jakoś nie mogę się przekonać aby je zakupić! Może kiedyś, a tymczasem czekam na efekty u Ciebie kochana! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe nigdy o nich nie słyszałam ale jednak wolę dobry szampon i odżywek pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiły mnie te tabletki, może sama się skuszę, gdyż moje włosy po wakacjach dopiero powoli wracają do dobrego stanu. Czekam na pełną opinię i recenzję, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na działanie tych tabletek !
    Pozdrawiam
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie stosowalam zadnych tabletek na wlosy, ale chyba misze zaczac, bo teraz moje wlosy sa w oplakanym stanie. Za to kocham maski z kallosa, ktore jakos trzymaja je przy zyciu, haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już gdzieś czytałam o tych kapsułkach i bardzo ale również bardzo chciałabym je kiedyś wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  10. Możliwe, że spróbuje!
    http://call-me-bae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie te tabletki to ściema. :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:

    www.NKFN.pl
    FB || INSTAGRAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stosowałam je przez cały listopad i byłam z nich zadowolona, jednak to wszystko zalezy od włosów - dla mnie starczyłmiesiac kuracji :) Możesz poczytac o efektach i o moich włosach (rowniez porady) na mojej stronie:
    http://milleremilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Troszkę spóźnione, ale....
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post z chęcią wypróbuje te tabletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo słyszę o tych tabletkach jednak nie miałam okazji używać. :)

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.