Kurtka z Rosegal

grudnia 06, 2016

Część wszystkim! Zima nas zaskoczyła ehh jak ja tego nie lubię. Najchętniej nie wychodziłabym z domu lecz niestety muszę :/. W tym tygodniu przyszła mi kurtka ze sklepu Rosegl bardzo mi się spodobała, ale niestety nie na ten czas zimowy. Na stronie pisało, że jest to kurtka zimowa, lecz to nie prawda, kurtka nie jest cieplutka i na pewno nie na zimę a szkoda muszę poczekać na cieplejsze dni. Mimo złej podanej informacji na stronie kurtka jest bardzo dobrze wykonana a kożuszek z kapturka (jest odpinany jest to moim zdaniem na plus).
kurtka- klik

14 komentarzy

  1. Fajna kurteczka, szkoda że nie cieplejsza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Kochana wyglądasz!
    Kurtka bardzo ładnie się prezentuje.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mam ta kurtkę! I szkoda ze nie jest za ciepła :(
    Ładnie wyglądasz :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeslicznie :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka jest super szkoda, że nie ocieplana :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna recenzja dla dziewczyn, ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna kurteczka.
    Ja za to uwielbiam zimę. Jest to moja ulubiona pora roku. Szkoda że u mnie śnieg już stopniał :(
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna zimowa stylizacja :) Czernie tworzą fajny kontrast ze śniegiem :) Ślicznie wyglądasz :*
    Pozdrawiam :*
    Lina Nastya

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.