New phone and case

grudnia 14, 2016

W dzisiejszych czasach praca bez telefonu jest prawie nie możliwa. Lubię mieć telefon zawsze przy sobie nawet jak nie jest mi potrzebny. Choć również nie ukrywam, że wytrzymam bez telefonu sporo czasu. Telefonu należy się piękny wygląd i ochrona więc od razu jak zakupiłam kilka dni temu nowy telefon, postanowiłam zamówić etui ze sklepu Etui Studio. Wybór etui w tym sklepie na mój telefon i inne jest ogromy. Ja postawiłam na zwykłe przezroczyste, platynowane o kolorze różowym. Moje etui przyszło bardzo szybko pocztą, bezpiecznie zapakowane przez co nie musimy się martwić o jego stan podczas transportu.

A co o samym etui?
- ochrona
- piękny wygląd
- dostępność wiele kolorów
- dobre wycięcie na aparat, głośnik, itd.
- bardzo dobrze dopasowane do telefonu
- super jakość
- łatwość zakładania na telefon

Powiem również o nowym telefonie jest to samsung galaxy s6 jest jak dla mnie genialny: szybki, piękne robi zdjęcia, nic mi się nie zacina a oglądanie filmów na tym telefonie to sama przyjemność. Tylko jak na razie zauważyłam jeden minus bateria szybko się rozładowuje niestety. Obecnie polecam ten telefon.

8 komentarzy

  1. Bardzo ładne etui. Takie proste. Ja jestem uzależniona od wszelkiego rodzaju etui itp :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama poluję na ten telefon na święta! Etui jest mega ważne, bo jeden upadek i po telefonie. :(
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam sylikonowe etui - według mnie są dużo lepsze niż plastikowe :D

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  4. Uniwersalne, fajne :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie case jest naprawdę bardzo ładny. Sam sobie chcę kupić taki "przeźroczysty", ale to już na nowy telefon za rok...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten case jest cudny! Prosty, ale jednocześnie elegancki <3 Ciekawe czy na mój model (LG Spirit) coś takiego by się znalazło :)
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2016/12/pomys-na-prosty-make-up-dla-brazowych.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne etui równiez mam samsunga galaxy s6:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne etui, właśnie w takie sama muszę zainwestować. :) szczególnie odkąd umarł mi laptok, to większość rzeczy robię właśnie na telefonie, żeby ciągle nie siedzieć przy komputerze stacjonarnym. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.