Paczka Dresslink i Zaful

grudnia 18, 2016

Hej! 
Kilka dni temu przyszły do mnie dwie paczki z Dresslink i Zaful. Ze sklepu Zaful czekam jeszcze na kilka rzeczy, bo zostały podzielone na oddzielne paczki. Na zamówienie ze sklepu Dresslink zawsze czekałam ok. 3 tygodnie. A ku mojemu zaskoczeniu paczka przyszła po ok. 1,5 tygodnia moim zdaniem jest to bardzo szybko jak na przesyłkę z zagranicznych sklepów.
Rzeczy z Dresslink:
torebka (tutaj) ocena: 5/5
legginsy (tutaj) ocena: 3/5 
zegarek (tutaj) ocena: 4/5
kolczyki (tutaj) ocena 4/4

Z Zaful przyszła mi piękna piżamka o pięknym świątecznym wzorze. Jestem z niej zadowolona ma bardzo miły materiał i jest cieplutka. 
piżama- tutaj

12 komentarzy

  1. Piżamka cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna torebeczka, pasuje Ci ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy wybrałaś torebka rewelacja pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna piżamka, płaszczyk też super wygląda
    klikniete w linki

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdj, ładna torebka :))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w zegarku haha.
    Zdecydowanie udane zamówienie ♥

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny zegarek i torebka, a piżama jest mega urocza :3
    Pozdrawiam i obserwuje
    Frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny płaszczyk:)Sama miałam podobny:)
    body-and-hair-girl.blogspot.com-zapraszam na swój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana!
    Życzę Ci aby te Święta pozostały
    w twojej pamięci na wiele, wiele lat.
    A także co najważniejsze, zdrowia!
    No i oczywiście wszelakich blogerskich sukcesów :*!
    Wesołych Świąt!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.