Stylewe

12/11/2016

Hej ostatnio natrafiłam na sklep Stylewe.com. Chętnie pokaże wam moje top 3 rzeczy z tego sklepu niestety nie było łatwo wybrać, bo sklep jest ogromny. W można kupić piękne sukienki, płaszcze, spódnice, a także mnóstwo innych ubrań jak i dodatków. Wszystkie ubrania są ładnie przedstawione na modelce.

Hey recently came across a shop Stylewe. Willingly I'll  show you my top 3 things from this store, unfortunately, it was not easy to choose, because the shop is huge.  you can buy beautiful dresses, coats, skirts, as well as plenty of other clothes and accessories. All ubarnia are nicely presented on modelece.

Discover your own style - Click
 Buy dresses for Black Friday- Click
Maxi skirts- Click

6 komentarza

  1. Wszystkie propozycje bardzo mi się podobają!
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej firmie, ciekawy asortyment mają. Poklikane :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta spódnica jest genialna :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta ostatnia spódnica jest świetna, może nie na mnie ale na modelce prezentuje się ślicznie!

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się ostatnio kreacja ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.