Fajne rzeczy: Dresslily

1/25/2017

Heii! kilka dni temu przyszła mi genialna paczka ze sklepu Dresslily. Paczka przyszła bardzo szybko po tygodniu już zamówienie było u mnie. Ze wszystkich rzeczy jestem zadowolona i każdemu polecam.
Pierwsze zamówiłam dwie chusty komin. Mimo, że są cienkie to ciepłe. Mają milutki materiał, pasują do każdej stylizacji. Idealne na cieplejsze dni jak i na zimniejsze. Na stronie Dresslily jest bardzo duży wybór takich chust, 
chustka brązowa- tutaj
chustka niebieska- tutaj
Kolejna rzecz to cieplutkie zimowe skarpety. Są ciekawie zapakowane i w tym opakowaniu idealne na prezent ja je podarowałam mojej babci w dniu jej święta była nimi zachwycona! Małym minusem jest ich cena, bo kosztują 7$.
skarpety- tutaj
Tutaj miałam zaskoczenie myślałam, że to będzie poduszka a przyszła poszewka ( nie doczytałam na stronie). Mimo tego poszewka jest miła i ma ładnie wykonany nadruk. 
poszewka- tutaj
 Ostatnią rzeczą jest portfel jak najbardziej jestem z niego zadowolona. Podoba mi się ten piękny różowy kolor wewnątrz portfela. Zamek płynnie chodzi, portfel jest miękki lecz trochę śliski. Na stronie jest duży wybór kolorystyczny.
portfel- tutaj

21 komentarza

  1. Ale fajne skarpetki haha :D
    Poklikane

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieska chusta jest cudowna, jak najbardziej w moim stylu! :D Strasznie podoba mi się portfel, w sumie to mam podobny :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy :) bardzo fajny portfel!

    OdpowiedzUsuń
  4. skarpetki zapowiadają się ciekawie, szkoda że nie ma zdjęcia jak dokładnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne rzeczy. Nie umiem wybrać faworyta :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w poszewce.
    Świetne zdjęcia, przypominasz mi z wyglądu trochę moją kuzynkę. :D

    http://czarnaklittle.blogspot.com/ :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Sherlock, moja miłość. Bardzo fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba portfel :) poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne rzeczy wybrałaś;) poszewka śliczna pozdrawiam poklikalam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie podobają mi się rzeczy a te skarpetki super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Extra rzeczy! Bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, na pewno będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu, dostałam ten sam komentarz! Wstydziliby się tak spamować...

      Usuń
  13. Najbardziej podoba mi się kurtka!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne kominy :D Ja mam ich chyba z 20 xd

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.