Stylizacja Ebutik.pl i Zaful

stycznia 11, 2017

Hej! Dzisiaj przygotowałam dla was stylizację w roli głównej rzeczy ze sklepu Ebutik.pl. Sklep mnie bardzo zaciekawił nie tylko na swój asortyment ale również zainteresowały mnie różne promocje i przede wszystkim bardzo szybka wysyłka. Zamówiłam kilka rzeczy z których jestem bardzo zadowolona. Materiał bluzy genialny i wygodnie mi się w niej chodzi. Napis "Siema" jest wyrazisty i kolorowy, a buty Adidas to strzał w 10!  Buty są bardzo wygodne i leciutkie idealne do biegania nawet w zimie. Zamówiłam bransoletkę i koszulę, ale o tym w następnej notce. 
bluza- klik (Ebutik.pl)
buty- klik (Ebutik.pl)
spodnie- klik
kurtka-romwe

Kochani mam dla Was kod zniżkowy -55% do sklepu ebutik.pl  na wszystkie rzeczy z kategorii NOWOŚCI oprócz butów. Zniżka naliczana jest od ceny podstawowej. Nowości w sklepie- tutaj.
kod- MONIQA55
sweter- klik

40 komentarzy

  1. Ładne zdjęcia ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz!
    Ja czekam na przesyłki od firm!
    Bardzo ładne stylizacje i fotki.
    Poklikane
    Obserwujemy? Daj znać u mnie.
    Pozdrawiam
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia!
    Te bluzy są naprawdę świetne!
    Poklikałam we wszystko, owocnych współprac:)

    pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia a bluza jest genialna :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, ta bluza jest naprawdę spoko. Akurat mam ochotę ostatnio chodzić tylko w bluzach, więc może się skuszę... :D tym bardziej, że tania jest z tego co widzę :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz przepięknie na tych zdjęciach, a te na tle zimowym są tak oryginalne i śliczne, że aż miło na nie patrzeć. Naprawdę to niezwykłe uczucie, kiedy widzę takie blogi, jak Twój - pasja, estetyka i wielki wkład swojej pracy.
    Poklikałam we wszystko, życzę udanej współpracy :)
    Uwielbiam Twojego bloga, https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne stylizacje, a bluza świetna! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sklep ebutik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza niekoniecznie wpasowuje się w mój gust, jednak buty są genialne!
    http://tiffuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nauszniki są przeurocze! Ogółem, uwielbiam Butik, bo jest tam wiele świetnych rzeczy, za stosunkowo niewielką cenę, dlatego kod zniżkowy od Ciebie przekonał mnie do kolejnych zakupów :D
    Pozdrawiam :*
    Lina Nastya
    lina-nastya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się prezentuje sweterek, powieści że n pierwszy rzut oka wygląda jak popularne teraz bluzy z napisem:)
    Piękne zdjęcia jak zawsze. Cudownie wyglądasz.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Adidasy cudowne, lubię buty sportowe! :) Sweterek bardzo ciekawy :)
    Te bluzy ostatnio bardzo popularne są :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy :) Nie za zimno ci?

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna notka''

    http://skucinskaemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Sklep ma bardzo fajną ofertę z ubraniami :) Często tam coś zamawiam. Bardzo podoba mi się Twój sweter z napisem "Siema" sama szukam bardzo podobnego tylko z napisem "Foch". A buty to na prawdę strzał w 10 są prześliczne bardzo mi się podobają :) Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja. Przyznam szczerze że nigdy nie słyszałam o tym sklepie. Może to dlatego że nie kupuję ubrań przez internet bo trudno mi trafić z rozmiarem.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna bluza mam ochotę taka zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wyglądasz, sama skusiłaby się na tą pierwszą bluzę.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    149,99zl, 30,99$, 50,77$
    mogę prosić rownież o kliki u mnie ? :)
    z gory wielkie dzięki :) :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam taki sportowy styl.
    Sweterek fajny, ale bluza wygrywa zdecydowanie tą stylizacje :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili: NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna stylizacja :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Koniecznie muszę sprawdzić tą stronę, może znajdę tam coś dla siebie i skorzystam z Twojej promocji. :) Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale super! Buty są prześliczne i ładnie się prezentują! Śliczne stylizacje!


    Pozdrawiam!
    Anne M <3
    annemcosplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bluza naprawdę fajnie wygląda. Widać, że napis jest porządnie zrobiony.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. super bluza <3
    http://kiciaxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz przepięknie, a zdjęcia są wręcz perfekcyjne i bije od Ciebie takim ciepłem!
    Uwielbiam Twojego bloga, ma niepowtarzalny klimat :)
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna kurteczka! Pięknie wyglądasz!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz :) super bluza!
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.