Ten rok będzie dobry...

stycznia 07, 2017

Już 7 dzień nowego roku, nie wiem kiedy te parę dni umknęło, Trudno mi się przyzwyczaić, że już rok 2017. Każdy z nas uświadamia sobie, że jesteśmy już starsi. W tym roku w lipcu będę kończyć 18 lat, szczerze to trochę trudno mi w to uwierzyć. Pamiętam jak obchodziłam swoje piętnaste urodziny a tu zanim się obejrzałam już 18 lat. Do końca roku mamy jeszcze aż 358 dni do wykorzystania. Możemy stawiać sobie nowe wyzwania, cele czy postanowienia jak również spełniać marzenia. Czasami jednak nie zdajemy sobie sprawy, że czas szybko ucieka, dlatego trzeba wykorzystać go jak najlepiej i na koniec roku powiedzieć "tak, ten roku był dobry". 
pants-  click (Zaful) / park- Romwe / blouse- Dresslink / gloves- Cndirect / scarf- Allegro / shoes- Rosegal / earrings- click

35 komentarzy

  1. Życzę wszytskiego dobrego w nowym roku.
    Bardzo ładne zdjęcia.
    Podoba mi się kolorowa stylizacja.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zdjęcia:)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje, że ten rok będzie dobry ponieważ poprzedni bardzo dał mi w kość.
    Szczęśliwego Nowego Roku. Zdjęcia są piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten czas na prawdę bardzo szybko goni , jakoś też nie umiem się przestawić na nowy rok :)
    pozdrawiam i zapraszam - http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy jeszcze trochę czasu aby się "przestawić". :D

      Usuń
  5. Mam nadzieję, że ten rok będzie jeszcze lepszy. Czas tak szybko mija, nim się obejrzymy, już mamy 18 lat, później to mija i znów wyczekujemy na następne urodziny. To trochę przerażające, że czas biegnie niezauważalnie i nawet tego nie odczuwamy.
    Świetne zdjęcia, będę wpadać często, https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia.
    Mam cichą nadzieję że ten rok, będzie dużo lepszy od poprzedniego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja też mam taką nadzieję :D

      Usuń
  7. Jejku świetne zdjęcia! Woo niedługo osiemnastka, ale super <3 :D
    Oby była udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Mam cichutką nadzieję, że ten rok okaże się o wiele lepszy od poprzedniego! Jedyne co muszę przyznać to to, że czas płynie niesamowicie szybko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się stylizacja. Mam nadzieję, że ten rok będzie dobry.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie mogę się przyzwyczaić do tego siedemnastego roku, ale myślę, że to minie. Piękna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia i cudowna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia! Ja również w tym roku kończę 18 lat :) Zaobserwowałam :)
    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    LINK DO KANAŁU

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz! Bardzo mi się podobają zdjęcia :)
    Ja też nie mogę się przyzwyczaić do tego 2017 roku, tym bardziej, że rok 2016 był dosyć dobrym rokiem dla mnie... no ale mam nadzieję, że i ten rok mnie pozytywnie zaskoczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia. Życzę ci w nowy roku wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Noc dodać, nic ująć. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam zamiar ten rok przeznaczyć na pozytywne zmiany! obserwuję i mam nadzieję, że wpadniesz do mnie (: MÓJ BLOG-KLIK <3

    OdpowiedzUsuń
  17. zycze Ci zebys wykorzystal jak najlepiej kazdy dzien tego roku, w koncu juz nigdy sie nie powtorzy :P
    btw zapraszam do mnie na wakacje w srodku zimy...wybierz sie ze mna w podroz do Tajlandii <3
    https://brbadventures.wordpress.com/2017/01/02/one-night-in-bangkok/

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie sobie uświadomiłam, że w tym roku mam już 20lat :O jak ten czas płynie..
    Świetne zdjęcia :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia , takie wesołe :d
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zdjecia! Pozytywne myślenie to podstawa<3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia i bardzo fajny wpis ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Doskonale pamiętam swoje osiemnaste urodziny. Też szybko nadeszły, a tu już prawie sześć lat minęło od tamtego momentu, jak jeden dzień. Myślę, że najważniejsze, to spędzić je w gronie prawdziwych przyjaciół, chociaż z większością z ówczesnych nie mam już niestety kontaktu.
    Tak, miejmy nadzieję na dobry rok.

    http://douceurvoix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia! Tak, ten rok na pewno będzie dobry.

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.