Winter holiday

1/17/2017

Heii! w mojej miejscowości kilka dni temu zaczęły się ferie. Pogoda jest jak najbardziej zimowa i właśnie takie ferie lubię.  Dwa tygodnie wolnego jak najbardziej mi się przydadzą. Trochę odpoczynku od rutyny szkolnej i od porannego wstawania. U mnie w ferie nie ma za dużo leniuchowania jest wręcz przeciwnie- częste wychodzenie na dwór, spacery, bieganie, ćwiczenia i wieczorkiem może jakiś ulubiony serial. Śniegu u mnie jest ogromnie dużo, podoba mi się zimowa aura. Gdy byłam na sesji śnieg mocno sypał i było to trochę utrudnienie, Śnieg we włosach ehh jak ja tego 
nie lubię. 
Moja stylizacja w głównej roli składa się z milutkiej koszuli w kratkę ze sklepu ebutik.pl- klik
bransoletka "nieskończoność" ebutk.pl- klik
kurtka- Zara
legginsy- Dresslink
top- Allegro
buty- Rosegal

35 komentarza

  1. Nie jest Ci zimno kochana? U mnie -20 stopni i 20 cm śniegu haha. Cudowne zdjęcia. Bardzo ładna bransoletka. Mega ślicznie wyglądasz. Pozdrawiam
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobną koszulę chyba z house :D
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna koszula i fantastyczne zdjęcia z tym padającym śniegiem. ;) też go nie lubię, ale tutaj akurat zrobił dobrą robotę. ;) i podziwiam, bo ja bym zamarzła bez kurtki. ;)
    pozdrawiam serdecznie i udanych ferii! :)
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku musiało Ci być zimno! :) Ale zdjęcia bardzo ładne, więc warto!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie misia :)

    http://ellane-emilivdk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowne zdjęcia! A stylizacja piękna :) Koszula jest mega *_* i zauważyłam że masz super buty :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna stylizacja,uwielbiam koszule. Bardzo urzekła mnie twoja bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sceneria! Patrząc na zdjęcia zrobiło mi się zimno widząc cię jedynie w koszuli! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna koszula obecnie szukam jakiejś

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę ferii. Przydałoby mi się teraz trochę wolnego. Moje zaczynają się dopiero pod koniec stycznia, więc czeka mnie jeszcze półtorej tygodnia chodzenia.
    Świetna stylizacja. Bardzo podoba mi się ta koszula :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. podziwiam,że w taką pogodę robiłaś zdjęcia w koszuli :) nie było Ci zimno? ;)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musiałam zmarznąc, ładnie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ferie zaczynam dopiero za tydzień ;/
    Fajna stylizacja :D
    http://asiiakblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszula świetna, ale bransoletka skradła moje serce :*

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie również zaczęły się ferie :) Świetnie wyglądasz

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa stylizacja, ale nie było Ci zimno? Również zaczęłam ferie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety nie zaczynam ferii lecz sesję :/ Piękne zdjęcia. To tło robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  17. ładna zimowa aura :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam, koszule w krate. ;)
    Bardzo ładne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny post. Ślicznie wyglądasz! always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja i mega post :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny zestaw <3 I piękna bransoletka , którą zresztą również posiadam <3
    Ładne zdjęcia i w dodatku takie poświęcenie.Musiało być ci zimno *0*
    Naprawdę fajny blog , zamierzam wpadać częściej <3

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie też zaczęły się ferie, ale co do śniegu, to ciągle stoi w miejscu i bardziej go ubywa niż przybywa :P
    Bardzo podoba mi się bransoletka, a przede wszystkim Twoje buty *.* Są zarąbiste ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Mimo padającego śniegu zdjęcia wyszły świetnie! Życzę Ci udanych ferii i żebyś wypoczywała w taki sposób jaki sprawi Ci przyjemność. Podoba mi się tematyka Twojego bloga,dlatego będę zaglądać tutaj często. Trzymaj się ciepło! :*
    Zapraszam do siebie :) Zapraszam na bloga :) KOM/KOM LUB OBS/OBS? Chętnie się wymienię :) Zacznij :)
    https://dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne są te zdjęcia!
    Bardzo ładna bransoletka :*

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie też się zaczęły ostatnio ferie, ale ja nie lubię zimy.
    Obserwuję od dawna i pozdrawiam.

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna koszula z ebutik :)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie też ferie :) Świetne zdjęcia! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę ferii! Ale jeszcze tylko tydzień, a i ja będę mógł wypocząć :D Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie ferie również rozpoczęły się 16 stycznia i nie mogę uwierzyć, że już prawie koniec :/
    Śliczne zdjęcia! Śnieg dodaje niesamowitego, bajkowego klimatu :)
    Poklikałam:)

    Pozdrawiam i proszę o poklikanie w linki w najnowszym poście:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylizacja bardzo ładna, a koszula cudowna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.