Efekty kuracji Hairvity

lutego 04, 2017

Witajcie kochani! Nareszcie dodaję post o podsumowaniu kuracji tabletkami Hairvity. Dzisiaj postaram się odpowiedzieć na pytanie Czy te niebieskie tabletki na prawdę działają? Zażywałam tabletki codziennie przez 1 miesiąc, producent pisze, że optymalne efekty osiągnie się po trzech miesiącach, ale czytałam u innych osób, że już po dwóch tygodniach są zauważalne efekty. Najpierw zacznę od wady o której pisałam już na początku kuracją mają dosyć nie przyjemny zapach i czuć go nawet po połknięciu tabletki i na tym minusie kończę. A czy u mnie zadziałały tabletki? Mniej włosów na szczotce na tym mi najbardziej zależało, zauważyłam to pod koniec kuracji. Nie zauważyłam zmiany zmiany rozdwajania się końcówek. Pojawiły się baby hair jest to najbardziej zauważalne. Oprócz tego poprawiła się ich kondycja są gładkie i elastyczne. Przejdźmy teraz do skóry: Powiem szczerze, że zależało to od dnia nieraz skóra była bez wyprysków, gładka i promienna a nieraz wręcz przeciwnie niestety. Z paznokciami od zawsze miałam z nimi problem dzięki Hairvity się poprawiły rosną twardsze lecz niestety dalej mi jest je trudno zapuścić. Tabletki myślę, że w jakiś sposób przyczyniły się do moich włosów, skóry i paznokci jestem z nich zadowolona.
Zapraszam na post, który dodałam na początku kuracji: KLIK

22 komentarzy

  1. Piękne włosy! Już kolejny raz słyszę o tej kuracji. Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam jeszcze o tym produkcie szczerze mówiąc.
    Bardzo ładne zdjęcia
    Cudowne włosy! ♥
    Pozdrawiam :* Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. w ogóle o tym nie słyszałam, ale muszę polecić przyjaciółce, ona ma duży problem

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tym produkcie. Masz śliczne włosy! Hmm, produkt wydaje się wart uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś, którąś z kolei z osób, które polecają tą kurację i chyba się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post miło się czyta ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne włosy <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o tej kuracji, ale musze przyznać,że efekt bardzo fajny :)
    klaudialisiecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Ci za tej post! Szukam własnie teraz czegoś idealnego do pielęgnacji włosów. Już sobie zapisałam na kartce i rozglądnę się za nimi. Śliczne efekty!

    Dodaję do obserwowanych!!

    Diamentowe myśli - MÓJ BLOG KLIK
    Zapraszam na najnowszy walentynkowy post. Mam nadzieję, że Ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

  10. Bardzo ciekawy produkt muszę o Nim pomyśleć, moje włosy ostatnio się szybciej niszczą

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie ostatnio ze skórą są problemy :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje włosy są przepiękne! Takie długie i zadbane, zazdroszczę! Plus takich tabletek jest dużo, a ja nie słyszałam o takich. Może je spróbuję na te rozdwojone końcówki. Ja jestem zakochana w sugar bear hair i chcę ich spróbować, ale może wcześniej kupię te.

    Gabby

    OdpowiedzUsuń
  13. znam bardzo dobrze firmę i słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat produktów :) sama jednak nie miałam okazji ich przetestować do tej pory, ale w najbliższym czasie bym chciała, bo zalezy mi na tym, żeby zmniejszyć ilość wypadanych włosów. Masz przepiękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, jestem w trakcie kuracji, właśnie minął miesiąc od jej rozpoczęcia. U mnie włosów jak wypadały tak wypadają nadal, jeśli chodzi o długość? Na dniach postaram się zrobić porównawcze zdjęcie. Postanowiłam dać im jeszcze szansę i zażywam drugie opakowanie.
    Pozdrawiam :)
    http://maaalgooos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. O szkoda, że u ciebie nie zadziałały, dobrze, że postanowiłaś im dać jeszcze jedną szanse :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przydałoby mi się do paznokci, moje są strasznie łamliwe :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi tez przydała by się jakaś kuracja do włosów :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam te tabletki i również jestem z nich zadowolona. Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Również testowałam, zapraszam na wpis i zachęcam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.